Prima pagină » Diverse » Câți lei câștigă un curier Glovo sau Tazz, în fiecare săptămână. Ce beneficii îi aduce locul de muncă

Câți lei câștigă un curier Glovo sau Tazz, în fiecare săptămână. Ce beneficii îi aduce locul de muncă

Câți lei câștigă un curier Glovo sau Tazz, în fiecare săptămână. Ce beneficii îi aduce locul de muncă

Capitala mișună de curieri Glovo sau Tazz și se pare că tinerii și nu numai ei sunt tentați de veniturile consistente și independența oferită de acest job.

Candidatul ideal pentru jobul de curier Glovo sau Tazz poate primi 1.500 – 3.000 de lei, săptămânal, pe program „full time”, potrivit unui anunț de angajare de pe jobZZ.ro.

El trebuie să aibă telefon de tip smartphone, mașină, scuter sau bicicletă și să aibă „chef de plimbare și zâmbete la purtător”.

Înscrierea se face în maxim 24 de ore, contractul de muncă este de 4 sau 8 ore, se oferă acces la credite. Fiecare recomandare îți aduce în buzunar 200 de lei, iar plata se face săptămânal, în ziua de miercuri.

„Venituri motivante, seriozitate de ambele părți, care naște o colaborare de succes”, este descrierea locului de muncă, cel puțin „pe hârtie”.

Programul este unul flexibil, trebuie doar să selectezi intervalele orare în care vrei să lucrezi. Luni poți rezerva ore pentru zilele de joi, vineri, sâmbătă și duminica.

Joi, poți rezerva ore pentru începutul săptămânii, marți și miercuri.

Sursa foto: Shutterstock / Pixabay

VIDEO | Victor Răcariu, Director Regional Glovo: „Am investit foarte mult în reclame. Orice telefon care are social media poate folosi Glovo”

Victor Răcariu – Director Regional Europa de Sud Est, Glovo, a fost invitatul emisiunii Față în față cu Ion Cristoiu. Acesta spune că s-a investit foarte mult publicitate, iar cei mai mulți clienți sunt oamenii cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani.

Orice persoană care poate intra pe social media poate folosi și Glovo, spune Victor Răcariu. „Cel mai mult comandă oamenii între 25 și 40 de ani, dar avem și mai tineri și oameni mai în vârstă. Chiar și bunica mea face asta.”

„Platforma noastă este mult mai nouă decât restaurantele care sunt pe piață. Proprietarii e posibil să nu fi avut nimic pe livrare, dar ulterior au venit la noi și așa i-am atras și pe alții. Și poate că și noi i-am contactat și le-am propus oferta. Dacă la început au zis că nu vor, ulterior și-au dat seama că poate fi un venit extra”, a mai declarat directorul Glovo.

Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții ... vezi toate articolele