Ce a pățit Aurica din Iași, după ce și-a dus televizorul Samsung, aflat în garanție, la reparat: „Mi-au spus că..”

Publicat: 18 11. 2023, 11:10

O pensionară a avut parte de un șoc după ce a mers cu televizorul aflat în garanție la reparat și i s-au cerut bani. Bătrâna în vârstă de 72 de ani vrea să meargă la Oficiul pentru Protecția Consumatorului (OPC).

Femeia a strâns banii din pensie pentru a își cumpăra televizorul, iar garanția nu acoperă reparația. Compania o acuză că nu l-a ținut în condiții optime și că este vina sa. Asta, în timp ce bătrâna a mai plătit și o extra garanție, de 2 ani, pentru a fi sigură de reparație.

Aurica Chiriac a cumpărat, acum 2 ani, un televizor, marca Samsung, cu diagonala de 80 de cm, de la un celebru magazin de produse electronice si electrocasnice. Televizor pe care l-a folosit, însă s-a defectat la începutul lunii noiembrie 2023. Mergând cu el la reparat, pentru că avea garanție, a plătit și o extra garanție, însă nici la ora actuală nu a ajuns la un consens cu compania.

„În decembrie 2021 am strâns și eu niște bani din pensie ca să îmi iau un televizor  și mi-am ales un televizor, marca Samsung, care a costat 1.000 de lei. (…) Când am cumpărat televizorul, mi s-a spus că am garanție la el 2 ani.

La începutul lunii noiembrie, televizorul s-a defectat deodată și l-am dus la reparat, pentru că încă era în garanție. Acolo, m-a ajutat un angajat care mi-a spus că îmi primește televizorul doar că urmează să îmi expire garanția și ar fi mai bine să plătesc o extra garanție de 2 ani ca să nu fie probleme. Eu am plătit 100 de lei și l-au primit la reparat după”, povestește Aurica Chiriac, potrivit bzi.ro.

Bătrâna de 72 de ani a rămas fără televizor, așteptând să fie reparat, ba mai mult, s-a trezit și cu o altă surpriză neplăcută. Trebuie să plătească în plus, dacă vrea să fie reparat, în ciuda faptului că are garanție. I s-a spus că va fi reparat, doar că va costa  850 de lei. Le-a spus angajaților că are extra garanție, dar în zadar.

Practic, la service au invocat că televizorul a fost ținut în condiții improprii și s-au oxidat circuitele din el, fiindcă l-a ținut în aburi.

„Eu l-am ținut în dormitor, mai beam o cafea sau un ceai, nu ar fi fost de unde să fie aburi. M-au păcălit să plătesc în plus 100 de lei și nici televizorul nu este reparat, nu am eu de unde să dau atâția bani, trebuie să strâng din pensie. Am să merg și la Protecția Consumatorului pentru că nu mi se pare corect cum au procedat”, mai adaugă Aurica Chiriac.