Prima pagină » Diverse » Ce bilețele IRONICE a primit această tânără de la livrator, după ce a comandat „prea multă mâncare” de la un fast-food

Ce bilețele IRONICE a primit această tânără de la livrator, după ce a comandat „prea multă mâncare” de la un fast-food

Ce bilețele IRONICE a primit această tânără de la livrator, după ce a comandat „prea multă mâncare
Ce bilețele IRONICE a primit această tânără de la livrator, după ce a comandat „prea multă mâncare" de la un fast-food

Din comoditate, dar și pentru că prețurile sunt relativ accesibile iar produsele sunt livrate rapid, multe persoane preferă să comande mâncare, fiind mult mai rapid și mai ușor decât dacă și-ar prepara mâncarea acasă.

Iar de cele mai multe ori, experiențele sunt unele pozitive. Nu este cazul unei tinere din Australia care a fost „certată” de livrator pentru că ar fi comandat prea multă mâncare.

Fran Lawrence, din Perth, Australia, a postat pe Twitter o fotografie cu două bilețele pătate de grăsime primite de la livratorul care i-a adus mâncarea comandată de la restaurantul Hungry Jack’s.

„Ei, asta chiar nu arată bine. Se pare că angajaților dumneavoastră din Claremont nu le place să primească comenzi mari”, a scris femeia.

Ce mesaje a primit tânăra

Femeia susține că a găsit două bilețele cu două mesaje diferite atunci când a primit comanda de mâncare, potrivit Daily Star.

„Această comandă mare a fost cu adevărat incomodă. Mergi în altă parte data viitoare. Te iubim mult!”, scria într-unul din mesaje. „Hei, de ce o comandă așa de mare? Am pregătit-o cu drag, desigur”, era cel de-al doilea.

Sursa: TikTok

Postarea lui Fran a fost văzută rapid de reprezentanții Hungry Jack’s, iar aceștia i-au răspuns de pe contul oficial de Twitter: „Ne pare foarte rău că ați primit asta de la restaurantul nostru”.

Reprezentanții restaurantului i-au cerut tinerei să ia legătura cu ei, astfel încât serviciul pentru clienți „să poată analiza acest lucru cât mai curând posibil”.

Se pare că și alți clienți au avut experiențe similare.

„Primesc priviri disprețuitoare când comand două porții din aplicație”, a scris o persoană.

„Pentru că lucrez în industria ospitalității, pot spune că angajații ar trebui să se ocupe doar de comandă și să treacă peste”, spune altcineva.

O a treia persoană a avertizat-o pe Fran: „După felul în care acele mesaje sunt scrise, într-o manieră pasiv-agresivă, aș avea grijă. «Am pregătit-o cu drag» este clar un cod pentru «am aruncat-o pe podea înainte de a o pune în pungă»”.

Lanțul de restaurante fast-food a confirmat pentru presa australiană că anchetează cazul.

Autor
Daniel Matei a absolvit Facultatea de Jurnalism din București, iar de-a lungul ultimilor zece ani a lucrat pentru mai multe publicații online din România. El s-a alăturat echipei GÂNDUL.RO în ... vezi toate articolele