CORONAVIRUS. Serviciul de livrare rapidă Glovo elimină semnătura și plățile în numerar/ Restaurantele vor livra doar mâncare sigilată
Glovo, serviciul de livrare rapidă care operează în prezent în 14 oraşe din România, continuă livrările şi în această perioadă, însă anunţă o serie de măsuri de siguranţă pentru clienţii, curierii şi partenerii săi, ca răspuns la situaţia actuală din România privind virusul COVID-19.
Una dintre măsurile pe care Glovo le-a luat pentru protecţia tuturor celor implicaţi într-o livrare a fost eliminarea semnăturii de la finalul tranzacţiei, arată compania într-un comunicat citat de Mediafax.
Restaurantele sunt îndrumate să ia măsuri de siguranţă împotriva contaminării atât în procesul de preparare, cât şi în cel de ambalare (împachetare sigilată).
În acelaşi timp, firma recomandă tuturor clienţilor să utilizeze plata cu cardul, direct în aplicaţie, iar dacă situaţia o va impune, plăţile în numerar vor fi eliminate pentru o perioadă.
Glovo mai precizează că serviciul oferit nu funcţionează în zonele cu risc ridicat de contaminare – spitalele de boli infecţioase şi cele de carantină: hoteluri, centre comerciale, birouri etc. – atât pentru livrări, cât şi pentru ridicări de comenzi şi monitorizează permanent dacă apar noi zone care trebuie eliminate.
Astfel, trainingul curierilor nu se mai face la sediile Glovo, ci online, pe o platforma specială, astfel încât să se evite contactul uman direct. În toate sediile Glovo din cele 14 oraşe din România există mănuşi, geluri dezinfectante şi măşti de protecţie.