Dacă românii cred că au o problemă cu prețurile, atunci să arunce o privire peste știrea următoare și, poate, își vor reconsidera părerile.
Un restaurant din Philadelphia, Statele Unite, recent deschis, a căutat o modalitate să-și șocheze clienții.
Și a reușit, dar nu neapărat într-un mod pozitiv, după cum comentează mulți pe social media.
Asta pentru că prețurile practicate sunt nu mari, ci foarte mari, remarcă aproape toți clienții.
Localul respectiv vinde hamburgeri cu prețul de 700 de dolari bucata.
DBG, prescurtare de la Drury Beer Garden, are în ofertă „Gold Standard”, un burger făcut din carne de vită Wagyu, caviar, trufe, homar flambat cu coniac Louis al XIII-lea și cheddar irlandez Wexford.
Totul, „asezonat” cu câteva frunze de aur, nelipsite, de altfel, în meniurile care, într-adevăr, urmăresc să șocheze.
Cartofii prăjiți care însoțesc burgerul sunt stropiți cu miere rară de Manuka, produsă chiar din nectarul copacului originar din Noua Zeelandă.
Mai mult, clienții care comandă acest preparat se pot răsfăța și cu un coniac Louis al XIII-lea, vechi de cel puțin 40 de ani și produs în cantități limitate de Remy Martin.
O sticlă de 750 ml de Louis al XIII-lea Remy Martin se vinde cu 4.100 de dolari, potrivit Forbes.
„Burgerii sunt unul dintre cele mai iubite produse alimentare din întreaga lume”, a declarat George Tsiouris, proprietarul localului. „Suntem încântați să oferim oaspeților noștri câteva opțiuni uimitoare, creative și gustoase cu noul nostru concept de meniu”.
„Ăștia sunt banii de chirie”, au comentat, pe Twitter, cei care au văzut știrea. „Aș renunța la burgerul ăsta și, în schimb, aș face o donație”, a remarcat altcineva.
Pe lângă burgerul de 700 de dolari, DGB vinde și un cheeseburger Waygu cu „doar” 85 de dolari. Ceilalți burgeri din meniu au prețuri care variază de la 19 la 23 de dolari.
Chiar și așa, burgerul de 700 de dolari este departe de a fi cel mai scump burger din lume, care se vinde cu 5.964 de dolari, potrivit New York Post.