Electrica Furnizare realizează o serie de optimizări complexe ale sistemelor informatice în luna ianuarie 2024
Electrica Furnizare realizează în perioada 01.01.2024 – 31.01.2024 o serie de optimizări complexe ale sistemelor informatice cu scopul îmbunătățirii serviciilor de care beneficiază clienții companiei, motiv pentru care vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către aceștia.
Furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale nu va fi afectată, iar modalitățile de contact disponibile în această perioadă vor fi următoarele:
- Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informații privind relația cu furnizorul;
- Punctele de relații cu clienții (clienții au opțiunea să își programeze vizita prin intermediul platformei https://www.electricafurnizare.ro/e-programare/);
În acest context, procesarea și soluționarea cererilor din partea clienților se vor desfășura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.
- Internet banking;
- debit direct;
- aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago;
- automatele de plată StartPay;
- stațiile OMV/Petrom;
- serviciul Westaco Express;
- centrele de plăți un-doi Mobile Distribution;
- punctele de plată PayPoint;
- ghișeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.
În perioada optimizărilor de sistem, următoarele aplicații și funcționalități nu vor putea fi utilizate de către clienții companiei:
- MyElectrica – aplicație și portal;
- TelVerde (comunicare index autocitit);
- Formularul unic de contact online;
- E-chat;
- Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS);
- Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).
Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la clienți la o altă dată decât cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii.
Ne asigurăm clienții că depunem eforturi pentru finalizarea cât mai rapidă a optimizărilor de sistem și le mulțumim pentru înțelegere.
Electrica Furnizare
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la: