Prima pagină » Diverse » Experiența neplăcută a unor turiști români, în stațiunea Saturn: „Mi-a venit instant să VOMIT”

Experiența neplăcută a unor turiști români, în stațiunea Saturn: „Mi-a venit instant să VOMIT”

Experiența neplăcută a unor turiști români, în stațiunea Saturn: „Mi-a venit instant să VOMIT”

O familie de români, formată din doi adulți și trei copii, a vrut să se bucure de câteva zile pe litoralul românesc în minivacanța de Rusalii  și a ales stațiunea Saturn.

S-au cazat la un hotel all inclusive și au plătit aproape 3.000 de lei, dar la destinație totul a luat o întorsătură neașteptată.

„Am decis anul ăsta să mergem cu copiii în Saturn, nu am mai fost de aproximativ 25 de ani”, a povestit familia, potrivit Adevărul.

Însă, de cei 2.850 lei achitați, totul s-a dovedit a fi „un adevărat fiasco”, din cauza personalului care ar fi avut „atitudine respingătoare față de turiști”, dar și a „serviciilor care au lăsat de dorit”.

Familia a găsit oferta pe Facebook, iar primele discuții cu personalul hotelului din Saturn au avut loc online. S-a achitat și un avans în valoare de 1.600 de lei, după cum au explicat turiștii nemulțumiți.

„Urma să mai plătim încă 1.250 la cazare. Preț total… 2.850, all inclusive, doi adulți și trei copii”, a povestit capul familiei.

Și pentru că a ajuns foarte devreme la mare, a decis să meargă la plajă, până a fost anunțat că este gata camera.

„Pe la ora 10.30…. suntem anunțați că este gata apartamentul care, exceptând apa care curgea din cădița de la baie, scurgerea care era ruginită, canapeaua extensibilă care ziceai că se rupe, un singur scaun pe balcon, televizorul care prindea purici, nu programe. A fost ok, deoarece nu suntem pretențioși”, au spus oamenii despre condițiile găsite.

Dar la momentul cazării, au apărut probleme și mai grave.

„Ni se cer încă 2.800 de lei, în afară de avans… După lungi discuții și cu mesajele avute pe telefon, ochi dați peste cap de către recepționerul-șef, se rezolvă… Plătim doar 1.250 de lei. Știam că putem intra cu prânz și ieși cu mic dejun, din discuția de pe chat. Nici vorbă de așa ceva… Nu se poate. Ni se spune de către managerul de hotel… să îi mulțumim că ne-a făcut deja un favor și ne-a cazat mai devreme. Dacă vrem să mâncăm de prânz la ei, să achităm 60 lei/adult și 35 de lei/copil, copiii sub 8 ani având gratuitate”, a continuat turistul.

Turiștii români, nemulțumiți de experiența în stațiunea Saturn

Pentru că celor mici le era foame, părinții lor au acceptat să plătească, deși mâncarea nu a fost pe placul turiștilor.

„Trei feluri de mâncare, două ciorbe, roșii, castraveți și alte răcituri. Ne așezăm la masă… Luăm ce găsim și începem să mâncăm… Când am gustat aripioarele, mi-a venit instant să vomit.. Și credeți-mă nu sunt un mofturos la mâncare… Plecăm mai mult nemâncați… în speranța că seara va fi mai bine”, a povestit bărbatul.

Cina n-a fost mai bună, căci în meniu s-au regăsit unele dintre „legumele de la masa de prânz”, dar și „niște spaghete nefierte și niște penne la fel, crude… Mâncăm niște mămăligă nefiartă cu smântână și mergem la culcare, că suntem obosiți”.

Doar de micul dejun au fost mulțumiți turiștii din Saturn, căci la mesele următoare au avut parte de alte surprize neplăcute.

„Vine cina de duminică – cartofi fierți în ulei, paste nefierte, aripioare la cuptor crude, șnițel din cotlet de porc din care curgea sângele, piept de pui uscat, celebra brânză cu smântână și mărar, nelipsită de la orice masă, fie mic dejun, prânz sau cină. Prin urmare, plecăm în oraș să mâncăm de seară, după ce am achitat all inclusive, asta ca să nu culcăm copiii cu burta goală”, a adăugat turistul dezamăgit.

Marian Popescu este pasionat de tot ce înseamnă jurnalism, de-a lungul timpului activând în tv, radio și mai ales în presa online. După ce a absolvit o facultate de profil, a scris pentru site-uri ... vezi toate articolele