FIFA+ și Hisense vor captiva fanii pe toată durata FIFA World Cup Qatar 2022™, cu lansarea FIFA World Cup Daily prezentată de Hisense.
FIFA World Cup Daily prezentată de Hisense va fi difuzată în fiecare zi a FIFA Fan Festival din Doha
Caroline Moraes, Michael ‘Timbsy’ Timbs și Rachel Stringer vor fi gazdele emisiunii
Vedete, creatori, influenceri și legende vor participa la emisiune, care va combina analiza globală cu reportajele locale din partea a 32 de creatori din fiecare națiune jucătoare
FIFA+ este mândră să anunțe lansarea FIFA World Cup Daily prezentată de Hisense, produsă în fiecare zi a FIFA Fan Festival™ din Parcul Al Bidda din Doha, aducând împreună vedete, creatori, influenceri și legende pentru a recapitula meciurile zilei.
Pentru a sărbători atracția globală a Cupei Mondiale FIFA, emisiunea va folosi o abordare globală și locală inovatoare pentru un program TV, suplimentând meciurile și reportajele cu conținut original din partea a 32 de creatori, câte unul din fiecare țară competitoare.
Emisiunea va fi coordonată de o echipă de crainici cu experiență condusă de Caroline De Moraes (Eurosport și BBC), Michael ‘Timbsy’ Timbs (COPA90) și Rachel Stringer, fosta prezentatoare a Seriei EA Sports FIFA Global.
Fiecare episod va avea o durată de 25 de minute, iar emisiunea se va folosi și de arhiva extensivă a FIFA+, evidențiind câteva dintre cele mai extraordinare și de neuitat momente din fostele turnee; prezintă provocări în direct în studio și pre-înregistrate care vor captiva chiar și privitorii de fotbal spontani; și va oferi telespectatorilor o vedere din interiorul Parcului FIFA Fan Park™ Al Bidda din Doha.
Directorul de strategie al FIFA, Digital și FIFA+, Charlotte Burr a declarat: „FIFA+ este despre crearea de noi experiențe pentru fani, iar FIFA World Cup Daily prezentată de Hisense cu siguranță va oferi fix ce trebuie. Fiind difuzată direct de la FIFA Fan Festival din Doha și prin combinarea de conținut local cu analiză globală, aceasta va crea o viziune completă a turneului pentru fani, în același timp captivând și oferind divertisment pentru oricine privește de acasă. Este o schimbare de pas extraordinară, deoarece ne implicăm afiliații comerciali privind conținutul original.”
Emisiunea este prezentată de Hisense, Sponsor Oficial al FIFA World Cup Qatar 2022™ și continuă relația pe termen lung a mărcii cu FIFA.
„În cadrul Hisense suntem super fani ai fotbalului și știm că fanii fotbalului nu se pot sătura de Cupa Mondială FIFA, de aceea suntem încântați să aducem consumatorilor noștri cel mai bun, cel mai cuprinzător și cel mai ușor acces la programele Cupei Mondiale FIFA.
Fanii fotbalului doresc conținut unic pentru ei, pentru țările lor, pentru echipele lor, pentru cultura lor. Participarea creatorilor din toată lumea ne ajută să surprindem aceste momente magice și ajută Hisense să livreze telespectatorilor cea mai spectaculoasă experiență a Cupei Mondiale FIFA.” a spus Alex Zhu, Vicepreședinte al Grupului Hisense și Președinte al Hisense International
La începutul acestui an, compania Hisense a anunțat că este sponsorul oficial al FIFA World Cup Qatar 2022™ și și-a promovat gama completă, premiată și inovatoare de televizoare și electrocasnice inteligente.