Prima pagină » Diverse » Gabriela Firea, pe centura ocolitoare a Capitalei: Activitatea e de o tristețe înfricoșătoare. / Constructorul turc – da, turc, al guvernului e bun -spune că nu i-a dat CNAIR front de lucru

Gabriela Firea, pe centura ocolitoare a Capitalei: Activitatea e de o tristețe înfricoșătoare. / Constructorul turc – da, turc, al guvernului e bun -spune că nu i-a dat CNAIR front de lucru

Gabriela Firea, pe centura ocolitoare a Capitalei: Activitatea e de o tristețe înfricoșătoare. / Constructorul turc - da, turc, al guvernului e bun -spune că nu i-a dat CNAIR front de lucru
Gabriela Firea, declarații despre stadiul lucrărilor / Sursa: Captură Facebook - Gabriela Firea

Primarul General al Capitalei, Gabriela Firea, acuză Guvernul că a răspândit minciuni atunci când a lansat șantierul de pe centura ocolitoare a Capitalei, la jumătatea lunii august.

„Centura ocolitoare a Capitalei este, încă, o himeră”, susține Gabriela Firea, într-un video postat pe contul de Facebook, vineri seara. Potrivit Primarului General al Capitalei, activitatea pe șantier este de o „tristețe înfricoșătoare” și spune că, mai mult, constructorul care a câștigat licitația, nu a primit front de lucru de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

„De ce au făcut declarații pompoase cum că vor “dudui” lucrările la Centură?”

„Despre artificii, autostrăzi, alți demoni și minciuni. Pe acest șantier ar fi trebuit să fie acum sute de muncitori. Zi lumină. Așa ni s-a promis. Centura ocolitoare a Capitalei este, încă, o himeră. Se poate lucra pe un segment de 1,5 km din 16 contractați, dar activitatea e de o tristețe înfricoșătoare. Constructorul turc – da, turc, al guvernului e bun -, spune că nu i-a dat CNAIR, care aparține de Ministerul transporturilor, front de lucru. Atunci, de ce au venit toți să lanseze șantierul? De ce au făcut declarații pompoase cum că vor “dudui” lucrările la Centură? Să nu uite că i-am rugat de nenumărate ori să transfere Centura la Primărie, pentru a o finaliza. Așa cum am finalizat și Podul Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu, Pasajul Sudului și vestitul Pod Ciurel. Investiții începute de ani de zile și abandonate în faza incipientă. Cuvintele sunt de prisos! #FaraPromisiuniDesarte #MaiMultaMunca #MaiPutineArtificii”, a scris Gabriela Firea pe Facebook.

Orban: „Bucureștiul are nevoie ca de aer de această autostradă”

În 18 august, premierul Ludovic Orban a participat, alături de ministrul Transporturilor, Lucian Bode, la deschiderea oficială a lucrărilor pentru Autostrada de Centură București (A0), Sector Sud, Lotul 2, Vidra – Bragadiru, susținând că a vrut să fie prezent la acest eveniment foarte important, care reprezintă debutul lucrărilor de construcție pe primul tronson de autostradă de centură a Bucureștiului din cele șapte tronsoane de centură.

„Este bine că lucrările încep. Toate tronsoanele Autostrăzii de centură sunt în progres de la preluarea guvernării. Dacă ne mai lasă unii cu contestațiile care pur și smplu nu fac altceva decât să boicoteze gratuit ritmul de construcție a infrastruturii de transport, vom semna până la sfârșitul anului toate contractele de proiectare și execuție pe cele patru tronsoane de nord. De asemenea, am încredere că vor începe lucrările de construcție până la sfârșitul anului pe toate cele trei tronsoane din zona de sud, atât pe tronsonul 1, pe tronsonul 2 încep astăzi, cât și pe tronsonul 3, unde așteptăm compania care a câștigat să finalizeze proiectul tehnic și să îndeplinim toate condițiile pentru a putea da ordinul de începere a lucrărilor de construcție”, a spus premierul.

„Bucureștiul se află pe traseul Coridorului 4 paneuropean care atrage un trafic extrem de dens și care are nevoie ca de aer de această autostradă de centură pentru a putea asigura fluidizarea deplasării prin ocolirea Bucureștiului și de asemenea are rolul de a degreva traficul din Capitală de traficul de tranzit”, a conchis Ludovic Orban.

Ministrului Transporturilor, Lucian Bode, declara la același eveniment că „ în cele peste 9 luni de mandat am reușit să dăm ordinul de începere la peste 100 de kilometri de autostăzi, drum expres, variante ocolitoare în România din cei aproximativ 250 de kilometri pe cât se lucrează astăzi în România. Până la sfârșitul anului sunt convins că vom reuși să dăm ordinele de începere pentru încă 60 de kilometri de autostăzi și drum expres în România și mă refer în special la A0 Sud, Autostrada de Sud a Bucureștiului cu cei 52 de kilometri și la tronsonul 2 din Sectorul 1 al Drumului Extres Craiova – Pitești”.

Absolventă a Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca, Departamentul de Limbi Moderne Aplicate din cadrul Facultății de Litere, Mădălina Prundea a debutat în presa regională, la „Evenimentul ... vezi toate articolele