Hyundai Auto România, parte a Grupului Țiriac, este reprezentantul mărcii Hyundai în România, din anul 1994, și aduce pe piață națională 10 modele Hyundai.
Fondată în 1967, Hyundai Motor Company este prezentă în peste 200 de țări și are 120.000 de angajați la nivel global. Obiectivul producătorului este de a oferi clienților experiențe centrate pe soluții adaptate unui stil de viață conectat, în linie cu viziunea „Hyundai – Progress for Humanity”.
Pentru 2023, obiectivul Hyundai Motor Company este de a oferi clienților experiențe memorabile, inclusiv prin intermediul noilor modele – KONA, SANTA FE și IONIQ 5 N (primul vehicul electric de înalta performanță al companiei), continuând să își consolideze poziția de lider pe piață mobilității eco cu modelele electrice din gama IONIQ.
Hyundai TUCSON oferă cea mai diversificată gama de sisteme de propulsie din segmentul SUV-urilor compacte. Pe lângă versiunile termice, TUCSON dispune și de variante mild hybrid de 48 V, hybrid și plug-în hybrid.
Totodată, gama Hyundai eco reprezintă 19,6% din totalul vânzărilor în 2022. Hyundai Auto România își menține locul al doilea în segmentul hybrid, dar și în segmentul plug-în hybrid. În plus, ocupă poziția a patra în clasamentul vehiculelor 100% electrice.
Creșterea cererii pentru TUCSON a contribuit la performanțele înregistrate. Vânzările modelului s-au majorat cu 7,2% în comparație cu aceeași perioada a anului anterior, devenind cel mai bine vândut autovehicul al unei mărci de import în anul 2022, cu 3.058 de unități.
„Pe parcursul anului 2022 am continuat să rămânem aproape de clienți prin intermediul unei game variate de modele. Rezultatele obținute demonstrează că designul futurist și tehnologiile revoluționare au transformat modelul TUCSON într-un veritabil succes, atât în România, cât și la nivel global’’, a declarat Teodor Brusalis, Director General – Hyundai Auto România.
Hyundai Auto România și-a îndeplinit obiectivul propus – de a menține volumul record de vânzări din 2021 – livrănd și în 2022 peste 9.500 de unități. În cadrul acestor rezultate se evidențiază contribuția Hyundai TUCSON, care a devenit cel mai bine vândut model al unei mărci de import în anul 2022.