Prima pagină » Diverse » Kaufland deschide al doilea magazin dintr-un mall, la Oradea

Kaufland deschide al doilea magazin dintr-un mall, la Oradea

Kaufland inaugurează joi, 28 iulie, un nou magazin la Oradea, al doilea hipermarket al rețelei situat într-un centru comercial. Deschiderea magazinului face parte din noua strategie de expansiune a companiei, care include și preluarea de spații în chirie, în paralel cu dezvoltarea unei rețele vaste de magazine pe terenuri în proprietate.

Astfel, Kaufland ajunge la o rețea de 153 de magazine în România și creează peste 70 de noi locuri de muncă, sprijinind dezvoltarea economiei locale.

Situat pe Calea Aradului nr. 87, Oradea, jud. Bihor, noul magazin este construit pe o suprafață de aproximativ 5.000 m2, dintre care peste 3.200 m2 sunt alocați spațiului de vânzare. 

Programul de lucru este cuprins între 07:00-22:00 de luni până sâmbătă, iar duminică între orele 08:00-20:00.

Clienții sunt așteptați în săptămâna deschiderii cu un program special, ce va avea loc în parcarea centrului comercial.

Pe 28 și 29 iulie, noul hipermarket este gazda unui târg de street food, unde clienții vor găsi o varietate de preparate și gustări, precum: pizza, langoș, înghețată, vată de zahăr, cafea sau popcorn. Totodată, Kaufland în parteneriat cu Asociația Climb Again pune la dispoziție copiilor un turn de escaladă.

Pe 29 iulie, clienții sunt așteptați la proiecția filmului „Deasupra tuturor” („Up!”), ce va avea loc în parcarea magazinului, de la ora 21:15. Proiecția este realizată cu sprijinul asociației Cinemobilul, iar accesul este gratuit, în limita locurilor disponibile.

Parcarea are o capacitate de peste 250 locuri, dintre care 11 pentru persoane cu dizabilități și 7 pentru părinți. Pentru cei care aleg mijloacele de transport alternativ, parcarea este prevăzută cu stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.

Clienții vor găsi în noul Kaufland 17 case de marcat, dintre care 12 case express, de tip self check-out, pentru plata rapidă a cumpărăturilor. De asemenea, magazinul dispune de un raion de pește proaspăt, vitrină cu servire asistată, cu o lungime de peste 25 metri, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Pentru clienții interesați să cumpere mâncare deja preparată, meniuri diverse sunt disponibile la restaurantul Fresh & Grill, din interiorul magazinului.

În linie cu angajamentul companiei față de mediu, Kaufland derulează pentru prima dată la Oradea campania „Schimbă PET-ul cu biletul”, în colaborare cu Act For Tomorrow. Orădenii sunt încurajați să recicleze simplu și rapid, folosind infrastructurile din noul magazin:

  • La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 50% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

  • Tot în interiorul magazinului, clienții pot recicla ambalaje folosind automatul tip self-service. Aici pot depune trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții primesc cupoane de extra-reducere drept recompensă, ce pot fi folosite în magazin.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de peste 153 de magazine în România.

În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Marian Popescu este pasionat de tot ce înseamnă jurnalism, de-a lungul timpului activând în tv, radio și mai ales în presa online. După ce a absolvit o facultate de profil, a scris pentru site-uri ... vezi toate articolele