Prima pagină » Diverse » Mesajul secret „ascuns” în celebrul logo Adidas. Ce înseamnă, de fapt, cele 3 linii și cuvântul „Adidas”

Mesajul secret „ascuns” în celebrul logo Adidas. Ce înseamnă, de fapt, cele 3 linii și cuvântul „Adidas”

Mesajul secret

Adidas vinde încălțăminte sport din anii 1940, dar a durat ceva timp până când oamenii au realizat mesajul ascuns pe care brandul îl transmite clienților prin logo-ul său.

Adidas are un „mesaj ascuns” în logo-ul său pe care clienții abia acum încep să-l observe, potrivit dailystar.co.uk.

Brandul a fost fondat de Adolf Dassler în august 1949 și a crescut pentru a deveni cel mai mare producător de articole sportive din Europa și al doilea ca mărime la nivel global, fiind depășit doar de Nike.

Povestea Adidas a început în casa mamei lui Dassler din Herzogenaurach, Germania, unde Adolf și fratele său Rudolf au înființat Gebruder Dassler Schuhfabrik (Fabrica de Pantofi Frații Dassler) în 1924.

Cu toate acestea, o ceartă în 1949 a dus la separarea fraților, care și-au înființat propriile companii. Adolf a fondat Adidas, în timp ce Rudolf a înființat Puma, care a devenit rapid un concurent direct al afacerii fratelui său.

Conform unei declarații de pe site-ul Adidas: „La momentul fondării de către Adolf Dassler în 1949, Adidas producea doar încălțăminte sportivă. Deci, nu ar trebui să fie o surpriză că logo-ul original Adidas înfățișa exact asta.

„Primul logo prezenta un pantof cu crampoane pentru atletism – cu cele trei dungi caracteristice, desigur – poziționat între cozile extinse ale celor două d-uri din Adidas. „Sportschuhe” (‘pantofi sport’ în germană) era scris sub Adidas, iar logo-ul apărea adesea într-o nuanță de albastru care a devenit clasică pentru brand.”

Adidas a reînnoit logo-ul în 1972

Cu toate acestea, Adidas a reînnoit logo-ul în 1972 pe măsură ce linia sa de produse a crescut – creând cele trei dungi care traversează frunzele. Apoi, în 1991, compania a lansat un alt logo nou – care a devenit cunoscut sub numele de „logo-ul Equipment”. O declarație spune: „Noul logo Equipment, lansat publicului în 1991, prezenta cele trei dungi într-o dispunere în trei bare, cu cuvintele „adidas EQUIPMENT” sub ele, în culoarea verde sportivă a Adidas.

„Acest logo probabil vă este familiar deoarece cele Trei Bare au fost adaptate pentru a fi utilizate ca parte a diferitelor mărci ale brandului, inclusiv Badge of Sport, introdus în 1996. În acest logo, cele Trei Bare sunt combinate cu cuvântul Adidas. De asemenea, acum veți vedea cele Trei Bare apărând singure în noul logo Performance.”

Conform Hatchwise, acest logo a fost creat cu un ‘mesaj ascuns’ pentru clienți – iconița asemănătoare unui munte simbolizând „obstacolele de depășit în timpul muncii pentru a-ți atinge obiectivele atletice”. În timp ce Tailor Brands descrie semnificația ‘secretă’ ca „reprezentând provocările cu care se confruntă sportivii și obiectivele de atins”.

Elena Popescu iubește jurnalismul încă din adolescență, atunci când și-a descoperit pasiunea pentru scriitură. Primul job a fost la numai 21 de ani, când lucra ca reporter pentru un ziar săptămânal. ... vezi toate articolele