Prima pagină » Diverse » Ministrul Transporturilor va monitoriza zilnic lucrările de pe Valea Oltului: Vizitele dese, CHEIA finalizării record a proiectelor

Ministrul Transporturilor va monitoriza zilnic lucrările de pe Valea Oltului: Vizitele dese, CHEIA finalizării record a proiectelor

Ministrul Transporturilor va monitoriza zilnic lucrările de pe Valea Oltului: Vizitele dese, CHEIA finalizării record a proiectelor

Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a transmis că monitorizează lucrările de pe Valea Oltului, dar și celelalte proiecte de infrastructură importante din România. În acest sens, ministrul adaugă că primește informări din oră în oră cu privire la stadiul șantierelor pentru a se asigura că totul este în grafic, termenul de finalizare pentru Valea Oltului fiind 9 august.  

Știţi că am fost acolo, voi fi şi voi monitoriza zilnic. Din oră în oră am primit monitorizarea de pe teren, a declarat Sorin Grindeanu, la Antena 3 CNN.

Au trecut deja două zile de când DN7 a fost închis pentru defrișarea a 20.000 de copaci pentru a pregăti terenul pentru autostrada A1 Sibiu-Pitești.

În două zile, echipele care se ocupă de  defrișare au tăiat peste 1300 de arbori și au avansat cu drumurile tehnologice care permit accesul la zonele înalte ale versantului. Pe măsură ce accesul la zonele de lucru va fi mai facil, viteza lucrărilor de defrișare va crește, a scris Sorin Grindeanu, pe Facebook.

Șase șantiere vizitate într-o singură zi

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a fost frecvent văzut în vizite neanunțate pe diverse șantiere de autostrăzi, căi ferate și alte proiecte majore.

Într-o zi, în vreo 13 ore am fost pe vreo șase șantiere. Am fost prima dată în jurul Brașovului între Cața și Apața, apoi la Chețani în Mureș. După aceea două șantiere pe Autostrada Transilvania în Cluj de la Nădășelu până la Poarta Sălajului, apoi de la Nușfalău la Suplacu de Barcău și apoi la Simeria, a spus Grindeanu, la un post de televiziune.

Modelul Băsescu – vizite dese pentru finalizări record

O astfel e abordare a fost folosită și de fostul președinte Traian Băsescu în urmă cu aproape 20 de ani, când a avut zeci de vizite la podul de la Mărăcineni pentru a se asigura că lucrările sunt în grafic. În 2005, acest pod important de peste râul Buzău a fost grav afectat de inundații, blocând o arteră crucială de transport între Muntenia și Moldova.

Datorită acestor vizite, Podul de la Mărăcineni a fost reparat într-un timp record, redeschiderea sa fiind vitală pentru reluarea traficului și pentru economia regională.

Prin frecventele sale vizite pe șantiere și monitorizarea zilnică a proiectelor de infrastructură, Grindeanu urmărește să obțină rezultate similare. El își propune să asigure un progres constant al lucrărilor și să evite întârzierile care au afectat adesea marile proiecte de infrastructură din România.

Ca și în cazul lui Băsescu, vizitele lui Grindeanu au rolul de a încuraja echipele de lucru să fie mai responsabile și să își îndeplinească sarcinile cu seriozitate. De asemenea, ele contribuie la creșterea transparenței și la informarea publicului, aspecte esențiale pentru câștigarea încrederii cetățenilor în gestionarea proiectelor publice.

Autostrada Sibiu-Pitești, prima autostradă care traversează Carpații

Autostrada Sibiu-Pitești, parte esențială a Coridorului IV Pan-European, reprezintă un proiect de infrastructură vital pentru România, având implicații economice, sociale și strategice profunde. Această autostradă nu doar că va conecta regiunile istorice ale Transilvaniei și Munteniei, dar va juca și un rol crucial în integrarea României în rețelele de transport europene. Reducerea timpului de călătorie și a costurilor de transport va face regiunile mai atractive pentru investitori, contribuind la creșterea economică.

Industria auto, un sector vital pentru economia românească, va beneficia enorm de pe urma acestei infrastructuri. Fabricile de automobile și componente din Pitești, Mioveni, și din vestul țării, vor avea acces mai rapid și mai eficient la piețele internaționale, ceea ce va crește competitivitatea producției locale.

CITEȘTE ȘI:

Sorin Grindeanu, despre restructurări: „TAROM trebuie să intre pe făgaș economic corect. Protestul spontan, o lipsă de respect față de pasageri”

Sorin Grindeanu (PSD), despre restricționarea circulației în Valea Oltului: „Nu-și asumă nimeni să facă lucrări la 70-100 metri, noaptea în pădure”

Recomandarea video

Mediafax
Alertă epidemiologică în România: Primul deces din cauza virusului gripal din acest sezon la o femeie din Cluj
Digi24
Administrația Trump interzice vizele de SUA pentru cinci europeni, printre care și fostul comisar Thierry Breton. Care este motivul
Cancan.ro
Plutonierul major Mirel Tulitu a murit într-un accident rutier cumplit. 3 fetițe au rămas acum orfane de tată 😢
Prosport.ro
FOTO. Mădălina Ghenea le-a tăiat răsuflarea tuturor când a apărut așa la filmări
Adevarul
Serviciile ucrainene lovesc greu în armata rusă. Un avion-cheie a fost scos din luptă înainte de distrugerea submarinului din Novorossiisk
Mediafax
Sudul țării, sub cod galben de ninsori în Ajunul Crăciunului. În ce zone se așteaptă un strat mai consistent de zăpadă
Click
Orașul care va avea primul tren suspendat din România
Digi24
Ce au pățit două ucrainence care au încercat să treacă granița cu 60.000 de dolari ascunși în încălțăminte
Cancan.ro
După 'jihadul' din online, vine contraatacul fostei soții: 'Lupt cu oricine și-ar permite să deranjeze liniștea familiei mele'
Ce se întâmplă doctore
Cum se menține în formă Ricky Martin, la 53 de ani! Zeul latino care sfidează timpul
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Brandul chinezesc ce depășește pragul de 1.000 de unități vândute în România, la câteva luni de la lansare
Descopera.ro
Misterul Triunghiului Bermudelor, posibil rezolvat! Ce au descoperit doi seismologi?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ: – M-a pus dracu' să-mi iau păpușă gonflabilă inteligentă!
Descopera.ro
Ce au descoperit astronomii pe orbita unei stele antice?