Prima pagină » Diverse » Cum arătau RECLAMELE din revistele de la începutul anilor 2000. Ce branduri predominau atunci (GALERIE FOTO)

Cum arătau RECLAMELE din revistele de la începutul anilor 2000. Ce branduri predominau atunci (GALERIE FOTO)

Cum arătau RECLAMELE din revistele de la începutul anilor 2000. Ce branduri predominau atunci (GALERIE FOTO)

Nostalgia vechilor reclame. Cum arătau reclamele din revistele pentru adolescenți de la începutul anilor 2000? Ce branduri erau foarte populare?

Printre cele mai populare mărci de la sfârșitul anilor 1990, începutul anilor 2000 se numărau Connex, Always, Impulse, Head&Shoulders, Durex și Sprite.

Nostalgia vechilor reclame. Reclame vechi din anii 1990-2000

„Alo, alo, n-ați văzut un tip maro?” Poate că o asemenea reclamă nu ar mai fi permisă astăzi, dar iată că prindea de minune pentru „ALO DA”, un serviciu de telefonie mobilă oferit de Dialog.

La rândul său, Connex s-a remarcat, în acei ani, cu sloganul „Viitorul sună bine”. Mai mult, potrivit reclamei, compania oferea premiu o motocicletă Yamaha DragStar. În imagine apare un telefon mobil foarte popular de la Ericsson.

„Bărbații se gândesc la sex de 4 ori pe minut. Femeile se gândesc la sex de 6 ori pe minut. În fiecare minut, 10 persoane sunt infectate cu HIV. Gândește cu prezervativ”, era mesajul celor de la Durex pentru adolescenții români, la începutul anilor 2000.

Nostalgia vechilor reclame

Nostalgia vechilor reclame

Sony Walkman, la mare căutare

„Cumpără până la sfârșitul anilor 2000 un Walkman și primești pe loc un curs academic de limba engleză pe casete audio. Completează și cuponul pentru „Concursul Mileniului” și poți câștiga unul din cele 3 televizoare Sony FD Trinitron WEGA cu ecran plat”, era mesajul celor de la SONY.

Companiile mizau foarte des pe concursuri, pentru a-și vinde produsele, cum este și cazul detergentului universal REX. „Puteți câștiga o mașină de spălat ZANUSSI sau unul din cele 15 baxuri de REX”, așa suna reclama celor de la REX.

Celebra reclamă Sprite „Nu faceți ca ei”

Nostalgia vechilor reclame. „Nu faceți ca ei” a fost una din cele mai originale reclame din 2001. Tinerii erau îndemnați să trimită poze amuzante, cum este și cazul „Jefuirii”. Cu fotografia respectivă, un tânăr a câștigat, la acea vreme, 1.000 de dolari.

Un alt brand cunoscut era cel de gumă „Wrigleys”, fără zahăr. Ambalajele colorate stârnesc și acum nostalgii celor care preferau această gumă de mestecat.

Alte branduri preferate în anii 2000: Blend-a-med, Clearasil, Diesel, Impulse, Jack & Jones, Libresse, Lion, Malizia, OB, Puma, Tampax, Radio Contact.

Sursa foto: Arhivă personală reviste „Bravo”, „Popcorn” anii 1990-2000 / Mihai Georgescu

Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții ... vezi toate articolele