Prima pagină » Diverse » O clientă a primit un burger MUȘCAT de la McDonald’s! Explicația angajaților: Cine mușcase, de fapt, din burger-ul femeii

O clientă a primit un burger MUȘCAT de la McDonald’s! Explicația angajaților: Cine mușcase, de fapt, din burger-ul femeii

O clientă a primit un burger MUȘCAT de la McDonald's! Explicația angajaților: Cine mușcase, de fapt, din burger-ul femeii

O femeie din Edinburgh, Scoția, a mers la un restaurant McDonald’s și a comandat un McSpicy pentru copilul ei, dar a trăit șocul vieții.

Clienta a primit un burger cu o mușcătură în el.

Copilul a acuzat o stare de rău

Mai departe, femeia chiar a acuzat faptul că fiul ei „s-a simțit rău” din cauza faptului că a mâncat un burger din care era deja mușcat. Managerul restaurantului i-a prezentat scuze femeii, spunându-i că, din greșeală, i s-a dat un burger returnat în loc de unul proaspăt.

Clienta, care dorește să rămână anonimă, a explicat pentru Edinburgh Live: „Am plasat comanda online, am mers la McDonald’s și am luat-o acasă, la pachet, pentru copii, dar când am deschis cutia de McSpicy am văzut că avea o mușcătură în ea. Am fost îngrozită, m-am întors imediat la restaurant și am cerut să vorbesc cu un manager. În timp ce așteptam să discut cu șeful, a venit un alt bărbat care părea enervat și, de asemenea, a cerut și el să vorbească cu un manager. Când a venit respectivul manager, i-am explicat că am avut o comandă drive-thru și, la deschiderea cutiei, am găsit o mușcătură uriașă într-un McSpicy/burger. Omul de lângă mine a spus atunci «Fix așa am pățit și eu»”.

Femeia și celălalt client au primit, din partea conducerii restaurantului, două McSpicy’s, dar ambii clienți se declară nemulțumiți fiindcă McDonald‘s nu și-a prezentat scuze. Ulterior, acest lucru a fost făcut chiar de manager, care s-a oferit să le returneze și banii achitat pe comenzile făcute. „Burgerul mușcat putea fi contaminat cu germeni sau sânge sau orice altceva din gura celor care mușcaseră. E dezgustător doar să mă gândesc la asta!”, a comentat femeia.

Un purtător de cuvânt al companiei McDonald’s a declarat, potrivit Daily Star: „Înțelegem că echipa restaurantului a contactat clientul în urma unei investigații amănunțite. Încurajăm clienții să aibă un dialog continuu cu echipa noastră pentru a găsi o soluție la problemele lor”.

Autor
Marius Olaru este un jurnalist cu experienta, care a debutat in presa scrisa din Romania in anul 2000. De-a lungul carierei, a colaborat cu mai multe publicatii, atat din presa scrisa, cat si online, ... vezi toate articolele