Oferta de locuri de muncă pentru români plătite cu 40.000 de euro pe an în Austria și Germania
Potrivit Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă – ANOFM, există 32.142 de locuri de muncă neocupate în România. Aceste locuri de muncă sunt în principal în sectoarele construcții, pază, comerț, distribuție.
În schimb, EURES oferă românilor 98 de oportunități de angajare în Spațiul Economic European. În Letonia sunt căutați 30 de sudori. Austria are 25 de locuri de muncă pentru tehnicieni de serviciu, asamblori, tehnicieni de punere în funcțiune, tehnicieni de prelucrare, lăcătuși mecanici, lucrători în beton, vopsitori industriali și maistri- vopsior. În Germania există douăzeci de locuri de muncă pentru români: muncitori în producție; șofer autobuz. Există 16 locuri de muncă în Belgia pentru muncitori necalificati la întreținerea drumurilor, șoselelor, podurilor, barajelor; instalatori de șemineu și toalete; bucătar; tehnician în rețelele de telecomunicații; macaragiu; electrician iluminat stradal; electrician electric; și electrician tensiune medie. În Slovenia, există cinci locuri de muncă pentru îngrijitorii de curățenie, iar în Malta, unul pentru: manager achiziții; Irlanda – o poziție de îngrijitor personal.
Informații privind salariile acordate în străinătate în conformitate cu ofertele EURES:
– Un sudor în Germania câștigă 16 euro pe oră pentru un contract permanent. În plus, are dreptul la o primă de Crăciun, o compensație de vacanță și până la treizeci de zile de concediu suplimentar. El primește sprijin în găsirea unei locuințe și consiliere în limba română.
– Un electrician din Germania lucrează în aceleași condiții, dar primește un salariu de 20 euro pe oră. Cu alte cuvinte, ajunge la o sumă de peste 3.200 de euro pe lună sau peste 38.000 de euro pe an, așa cum sunt negociate salariile la nivel extern.
Joburi de manager de achiziții în Malta cu salarii de până la 55.000 de euro pe an
În ceea ce privește singura ofertă din Malta, vom descoperi că salariul pentru acest post în România este de 45.000 până la 55.000 de euro pe an. Puteți aplica până în 25 octombrie. Trebuie să vorbești fluent limba engleză, să aveți o diplomă de licență și să aveți patru ani de experiență în achiziții. Candidatul ales pentru acest post va primi o instruire de 3 până la 6 luni în Malta sau Germania. Ce trebuie să facă un manager de achiziții?
construirea și menținerea unei rețele de furnizori variați și de încredere în diferite zone;
– Oferte de la furnizorii actuali; creare și implementare a acordurilor cu furnizorii, care includ termenii și condițiile;
– Monitorizarea nivelurilor de stoc pentru a satisface cererea clienților, reducând în același timp cantitatea excesivă de stoc și, dacă este necesar, producția urgentă; ținând cont de livrările prompte ale furnizorilor noștri;
– supraveghează și asistă Asistentul de Achiziții în achizițiile de reaprovizionare;
– Colaborarea cu CPO și echipa de produse pentru inițiative de inovare a produselor;
– Asigurați-vă că toate documentele asociate cu achiziția, cum ar fi facturi comerciale, note de credit, ambalare și liste, sunt corecte;
– Cercetarea continuă a structurilor de costuri și găsirea de noi metode de reducere a cheltuielilor;
– Păstrați un ochi asupra concurenților și asupra trendurilor din industrie.
Un mecanic/lăcătuș care lucrează în Austria primește o remunerație anuală de patruzeci de mii de euro, iar responsabilitățile sale includ întreținerea și repararea mașinilor și dispozitivelor. Dispozitivele mari, cum ar fi sistemele de îndepărtare a prafului, sistemele de uscare, sistemele de pulverizare fără aer și vehiculele de marcare sunt incluse, pe lângă cele standard, cum ar fi mașinile portabile. participarea la crearea de dispozitive unice în colaborare cu superiorii dumneavoastră și furnizorii noștri de echipamente.
Încasează: – 40.000 EUR brut pe an.
În Austria, plata se bazează pe un contract pe ramură și există posibilitatea unei plăți suplimentare semnificative în funcție de experiență și pregătire profesională.
– Încurajare și asistență pe parcursul fazei de familiarizare cu specificul companiei Formare și instruire personalizate Echipament modern de lucru și echipament de siguranță Eventuri corporative, cum ar fi aniversări, petreceri de Crăciun și petreceri de vară, etc. Activități și evenimente care sunt frecvente în timpul liber Spirit de colegialitate și cooperare. Cadouri pentru membrii personalului, cum ar fi vouchere pentru cumpărături sau alte cadouri Servicii de transport public. Se asigură cazare în primele două luni și se acoperă cheltuielile de întreținere.