Consiliul Județean Ilfov tocmai a votat un proiect de finanțare pentru a pune în legătură online administrația locală și serviciile disponibile. Practic, prin acest program se poate obține din fața calculatorului orice document solicitat, fără să mai fie nevoie deplasarea la sediul instituției.
Consiliul Județean Ilfov tocmai a adoptat un proiect prin care orice cetățean care vrea să obțină un document oficial nu va mai trebuie să vină până la sediul instituției. Acesta poate depune online solicitarea, iar documentul i se poate elibera în același format, anunță reprezentanții CJ Ilfov.
A fost votată, în ședința de consiliu de la această oră, participarea Consiliului Județean Ilfov la “Programul național pentru transformarea digitală a autorităților publice locale”. Documentația a fost depusă în urmă cu trei ore, de către echipa Consiliului Județean Ilfov, pentru obținerea finanțării. Acces facil și interacțiune eficientă cu administrația locală și servicii disponibile 24/7. Prin tehnologii moderne care vor economisi timp și vor scuti cetățenii de drumuri inutile la instituții. Totul va fi la un click distanță. Dacă locuiți în Ilfov și aveți în plan să vă construiți o locuintă, o să puteți solicita certificatul de urbanism, avizul de construire mult mai rapid. Totul se va întampla on-line, fără să fie obligatorie prezența fizică la ghișee, anunță cei de la CJ Ilfov.
CITEȘTE ȘI: