PANDEMIE. Efectul spectaculos care s-a produs din cauza izolării. Nu doar măștile și mănușile s-au vândut ca pâinea caldă
Vânzările de prezervative s-au dublat în luna martie, când în România au fost impuse restricțiile de circulație pentru prevenirea răspândirii coronavirusului, potrivit unui retailer online. Producătorii spun că este posibil ca românii să își facă stocuri din cauza izolării impuse, relatează Mediafax.
Potrivit unui retailer online, vânzările de prezervative au crescut de la începutul stării de urgență.
„În România, vânzările de prezervative s-au dublat faţă de anul trecut, de la începutul stării de urgenţă”, au anunțat reprezentanții eMag.
Și producătorii spun că au observat vânzări mai mari în martie, dar nu pot spune dacă este vorba de un consum real sau despre o măsură de stocare, în condițiile restricțiilor aplicate.
„Vânzările unităţilor de prezervative Durex cresc în fiecare an, în intervalul 6-8%. Am observat, într-adevăr, că rezultatele vânzărilor din martie sunt mai mari, în comparaţie cu anul trecut, dar nu putem spune dacă este vorba de consum real sau de o măsură de stocare din cauza izolării impuse. Şi vânzările online s-au intensificat în situaţia actuală, deoarece observăm traficul online mai mare în general”, au transmis reprezentanţii Reckitt Benckiser, compania care produce prezervativele Durex.
Unii sociologi spun că, în perioada izolării, oamenii caută mai multă intimitate emoţională cu partenerul, astfel că există un motiv în plus pentru creşterea vânzărilor de prezervative.