Prima pagină » Diverse » Prosop pe post de fustă, vândut cu o sumă fabuloasă de către un un brand celebru de LUX. Care este povestea reală a obiectului vestimentar

Prosop pe post de fustă, vândut cu o sumă fabuloasă de către un un brand celebru de LUX. Care este povestea reală a obiectului vestimentar

Prosop pe post de fustă, vândut cu o sumă fabuloasă de către un un brand celebru de LUX. Care este povestea reală a obiectului vestimentar
FOTO - Balenciaga

Designerul georgian Demna Gvasalia, în vârstă de 42 de ani, de la brandul exclusivist Balenciaga, a pregătit pentru colecția de primăvară 2024 un prosop de baie pe post de fustă.

Potrivit Insider, fusta este chiar un prosop din bumbac, dar brodat cu logo-ul Balenciaga, prețul fiind de 925 de dolari, adică în jur de 900 de euro.

Și Amazon a lansat un produs similar, care costă doar 21,99 de dolari, numai că acest articol pare mai util, pentru că are și un buzunar frontal.

De altfel, Gvasalia este cunoscut pentru creațiile sale vestimentare de lux, dar și pentru unele prin care pare că își bate joc de amatorii de extravaganțe.

El a lansat pantofii sport de 1.850 de dolari, care par murdari și distruși și geanta care arată ca un sac de gunoi și are prețul de 1.800 de dolari.

Demna Gvasalia a spus, într-un interviu pentru New York Times, că nu-i place luxul, pentru că este o modalitate prin care oamenii vor să arate că sunt bogați.

Marian Popescu este pasionat de tot ce înseamnă jurnalism, de-a lungul timpului activând în tv, radio și mai ales în presa online. După ce a absolvit o facultate de profil, a scris pentru site-uri ... vezi toate articolele