Prima pagină » Diverse » Scurt ghid despre optimizarea SEO

Scurt ghid despre optimizarea SEO

Scurt ghid despre optimizarea SEO

Succesul unui site este dat, de cele mai multe ori, de optimizarea SEO a acestuia. Este vorba nu numai despre funcționarea în parametri optimi a site-ului web pe care îl ai, ci mai ales despre atragerea unui trafic crescut, respectiv despre obținerea mai multor oportunități de dezvoltare și de contactare a produselor și serviciilor pe care le oferi.

Există anumite strategii absolut necesare pentru o optimizare SEO reușită, astfel încât site-ul pe care îl deții să fie bine clasat și să ai rezultatele dorite.

Ce este SEO?

SEO, adica Search Engine Optimisation, se traduce prin optimizarea site-urilor web pentru a fi gasit mai uşor in lista de rezultate a motoarelor de căutare. Este practic un proces de creștere a traficului pe care site-ul pe care îl deții, acesta devenind astfel mai vizibil. În momentul în care potențialii clienți caută anumite cuvinte cheie pentru contactarea unor produse sau servicii, site-ul web pe care îl deții va fi in prima parte a listei de rezultate, mai ușor identificabil, iar șansele ca acesta să devină sursa achiziției pentru numeroși clienți cresc considerabil.

De ce este recomandat să apelezi la serviciile SEO?

Există mai multe motive pentru care serviciile profesionale de SEO sunt recomandate celor care dețin un site cu produse sau servicii pentru clienți. Printre acestea, se numără faptul că site-ul va fi mai ușor de văzut, iar motoarele de căutare îl vor clasa mai bine, datorită conținutului mai bun pe care îl va avea. Altfel spus, cu ajutorul serviciilor SEO poți crea o relație mai bună între site-ul pe care îl ai și motoarele de căutare.

De asemenea, contactarea unor servicii de optimizare SEO sunt importante pentru creșterea traficului organic, pentru a oferi o valoare mai mare traficului existent (poți face astfel o impresie mai bună clienților care îți vizitează site-ul și îi poți determina să rămână pe pagină dacă au intrat pentru o simplă vizită), pentru a obține o rată mai mare de conversie, respectiv pentru a obține rezultate remarcabile de fidelizare a mărcii. Dacă site-ul tău nu are trafic, nu vor exista conversii, așadar site-ul tău trebuie să aibă un conținut valoros, deoarece acesta se traduce prin numeroase oportunități pentru conversia utilizatorilor.

Cum poți optimiza conținutul site-ului?

Există numeroase tehnici de optimizare SEO. Totuşi, cele mai apreciate de Google sunt cele de tip SEO WhiteHat, practic, utilizând aceste modalităţi site-ul va creşte sustenabil, într-un mod prietenos. Tehnicile SEO BlackHat pot fi şi ele eficiente pe termen scurt, însă pozitiile câştigate se vor pierde repede, si există riscul ca siteul să fie sters din baza de date a motorului de căutare. Deci utilizarea acestor tehnici poat aduce o creştere rapidă a site-ului pe prima pagină a clasamentului, însă şi riscurile sunt destul de ridicate, pagina va fi penalizată după scurt timp. Cele două componente pe care trebuie să se bazeze orice strategie bine organizate sunt cele ce ţin de optimizare on page şi off page.

Pentru a avea un conținut îmbunătățit considerabil al site-ului pe care îl deții și pentru a avea în acest fel cele mai bune rezultate în bazele motoarelor de căutare, cea mai bună variantă pe care o ai este să apelezi la serviciile oferite de o agenție SEO. Agenția Netring.ro te poate ajuta să beneficiezi de toate avantajele optimizării SEO și să atragi clienți pentru produsele și serviciile pe care le oferi.

Autor