Iuliana Beregoi, cel mai de succes artist adolescent din România, pregătește un concert online LIVE în prima zi de Crăciun. Așadar, pe 25 decembrie, începând cu ora 17.00, intră în povestea „De Crăciun la mine acasă cu Generația Z”, un eveniment frumos pus în scenă de Iuliana Beregoi, chiar de la ea de acasă. Concertul, organizat în parteneriat cu Radio ZU, va putea fi urmărit pe platforma VStage, în direct.
Vedeta va fi live cu fanii, va cânta cele mai apreciate melodii ale ei, va împărtăși cu admiratorii povești din familia ei și tradiții respectate de sărbători. De asemenea, ea va avea și invitați surpriză. Biletele pentru concertul „De Crăciun la mine acasă cu Generația Z” pot fi achiziționate de pe m.iabilet.ro.
Iuliana Beregoi a adunat peste 800.000 de abonați pe canalul său de Youtube. De când a pătruns în industria muzicală, Iuliana a reușit să strângă peste 60 de milioane de vizualizări la single-urile sale.
În plus, adolescenta produce o adevărata isterie cu vlogurile și are un succes răsunător în rândul adolescenților grație serialului „Lara”, acolo unde interpretează personajul principal.
Recent, artista a mai obținut un succes fenomenal. Serialul „Lara” s-a clasat pe locul 4 în topul celor mai urmărite producții pe Netflix, în primul weekend de difuzare.
Lansat în 2017, serialul „Lara” a reușit să strângă peste 500.000 de vizualizări în primele 24 de ore din momentul lansării. Acum, producția a ajuns deja la al treilea sezon și înregistrează în continuare cifre colosale.
De exemplu, episodul 1 din sezonul 1, „Începutul” a ajuns deja la peste 4 milioane de vizualizări pe Youtube. Din 10 decembrie 2020, producția românească trece la un alt nivel, și anume „se vede” pe Netflix.
După succesul înregistrat cu filmul „Lara”, prezent și el pe cea mai mare platformă de filme și seriale din lume, iată că și serialul cu același nume va putea fi urmărit aici, devenind, astfel primul și singurul serial românesc de pe Netflix.
Scenariul filmului „Lara”, o producție MIXTON MOVIE – divizie a MIXTON MUSIC – a fost scris după o idee concepută de Cătălin Dascălu (Mixton Music), managerul artistei.
Producția este împărțită pe sezoane și relatează o adevarată poveste din viața unei adolescente care s-a pierdut într-o metropolă și nu poate lua legătura cu niciun apropiat, din cauza faptului că și-a pierdut memoria.
Întreaga acțiune se petrece în jurul acesteia și a noilor prieteni pe care și-i face, alături de care înfruntă situații limită și neașteptate, care îi vor ține, atât pe copii cât și pe cei mari, cu sufletul la gură.