ȘOCUL pe care l-a avut un cuplu de turiști români când a primit nota de plată la un restaurant în Turcia. Cât au costat două șaorme cu cartofi prăjiți
Un cuplu de români care a petrecut o vacanță în Turcia a rămas cu o impresie neplăcută. După ce au ales să mănânce în oraș, cei doi și-au luat o țeapă de zile mari. Creșterea numărului de turiști care ajung să fie înșelați de comercianți este o realitate confirmată de statistici.
Doi tineri din România și-au petrecut vacanța în Turcia, dar când au luat masa la un restaurant, au avut parte și de o situație ciudată. Când au primit bonul fiscal, au fost surprinși. Tânăra a fost șocată când a văzut că trebuie să scoată aproximativ 350 de lei din portofelul ei după ce i s-au oferit două șaorme, o limonadă, o porție de cartofi și două cola. Când a văzut prețul acestora pe bonul fiscal, a fost foarte surprins.
„Aș vrea să scriu și eu o recenzie despre acest «restaurant», am fost azi și mi-am luat eu și prietenul meu 2 shaorme, o limonadă, o porție de cartofi și 2 sucuri. Pe lângă că mâncarea nu este cea mai bună, vreau să vă spun că este extraordinar de scumpă. Vă las atașat bonul și numele restaurantului. Sper să nu-și mai ia nimeni țeapă! Aproape 350 de lei pe nimic! Îmi pare rău că nu am făcut poză și la mâncare, m-am gândit târziu”, se arată în postarea făcută de româncă, pe grupul de Facebook Forum Turcia, potrivit cancan.ro.
Ce comentarii a primit tânăra la postare
Comentariile au început să apară la postarea ei și mulți turiști au îndemnat-o să se uite în meniu înainte să comande. Printre altele, un internaut i-a explicat că există restaurante în Turcia care au meniuri special pentru turiști. Adică prețurile diferă în funcție de oamenii care comandă.
„Este o pro formă, nu un bon fiscal. Au pus cât au vrut, unii au meniuri pentru turiști”, a fost alt comentariu.
„Nu aveați prețurile trecute în meniu?”, a comentat cineva.
„Dar voi nu vă uitați la prețuri când comandați de mâncare?”, a mai scris cineva.
Ce-i drept, restaurantul respectiv n-a avut cele mai bune recenzii. Mulți i-au criticat pentru faptul că ospătarii sunt „hoți” și îi fură pe turiști la nota de plată.
„Hoți absolut dezgustători. M-au taxat 10 dolari pentru o cupă de înghețată. Experiență îngrozitoare și din cauza unor oameni ca ei voi avea amintiri proaste cu Turcia. Cuvintele nu pot descrie comportamentul lor. Mâncarea a fost de-a dreptul dezgustătoare – fără gust, prost gătită și clar făcută din ingrediente de calitate scăzută”, a fost una dintre recenziile de pe internet.