Ultimele locuri la buget la masteratele FJSC | Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, 53 de locuri la concursul de admitere din septembrie 2022
Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București scoate la concurs 53 de locuri la buget la concursul de admitere la master, în sesiunea septembrie 2022. Înscrierile la concurs au loc exclusiv online, pe site-ul facultății.
Perioada de înscriere la concursul de admitere se prelungește până miercuri – 14 septembrie, ora 23,59 -, pentru următoarele programe de masterat:
- Jurnalism și Comunicare Politică (JCP) – 12 locuri la buget
- Comunicare și Resurse Umane (CRU) – 10 locuri la buget
- Producție multimedia și audio-video (PMAV) – 7 locuri la buget
- Managementul instituției mass-media (MIMM) – 15 locuri la buget
- Medias, Developpement, Societe (MDS) – 7 locuri la buget.
Examenul constă în probă de interviu, candidații găsesc pe site-ul FJSC detaliile despre actele necesare înscrierii și tematica fiecărui program.
”FJSC a eliminat înscrierea cu dosar cu șină la concursul de admitere. Documentele sunt scanate sau fotografiate și urcate pe site-ul nostru, iar candidații primesc confirmarea pe email.
Pentru anul universitar 2022-2023 cel puțin 50% din activitatea de predare la cursurile de la master se va derula online, prin utilizarea resurselor electronice, conform regimului de predare în sistem hibrid aprobat de ARACIS”, a precizat decanul FJSC, conf. univ. dr. Antonio Momoc.
FJSC scoate 200 locuri – la taxă – la concurs, în sesiunea de toamnă de admitere la master
De asemenea, FJSC scoate 200 locuri – la taxă – la concurs, în sesiunea de toamnă de admitere la master. Taxa de înscriere la concurs este 200 de lei pentru înscrierea la una sau mai multe programe de master (maximum 3).
Taxa de școlarizare aferentă anului universitar 2022-2023 pentru studii universitare de master este DE 3.650 de lei.
FJSC – Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București și-a propus să fie terenul de pregătire în domeniul Științe ale comunicării, menit să formeze profesioniști pentru industria marcom.
- Programele de studiu au o puternică latură practică și se desfășoară în cooperare cu organizațiile media, cu agențiile de publicitate și relații publice cu obiectivul de a profesionaliza industriile creative și de a licenția profesioniști în comunicare publică, în jurnalism și publicitate.
Viziunea FJSC este orientată către profesionalizarea presei, independența editorială, responsabilitate și respectul față de interesul public. Etica profesională în comunicarea publică, în utilizarea noilor tehnologii, educația media și combaterea dezinformării reprezintă principiile academice și instrumentele formării profesionale prin care încurajăm o cultură politică a participării și implicării democratice.
Misiunea instituțională a FJSC este una de formare a unor jurnaliști și comunicatori responsabili cu obiectivul major al protejării interesului public, al informării corecte a opiniei publice și al promovării valorilor democrației contemporane.