Atunci când îți comanzi sau îți cumperi din magazin ceva de mâncare îți dorești ca aceasta să fie gustoasă și comestibilă. Însă, din păcate, nu mereu se întâmplă așa.
Recent, un bărbat din Cluj a făcut o descoperire nu tocmai plăcută. Acesta a găsit mai multe alimente stricate în magazinul de lângă casa sa, cel mai probabil din cauza căldurii. În ciuda prețurilor ridicate ale alimentelor, clujeanul acuză Supermarketul Profi că ar vrea să facă economie ținând frigiderele pe cea mai joasă treaptă.
”Problema caniculei ne atinge destul semnificativ. Multe alimente nu fac față, dovada fiind mai jos, din păcate nu am ajuns la lactate, legume, fructe etc. Problema este că prețurile rămân ridicate și frigidere rămân pe low, chiar daca afara sunt 35+ grade, economie de curent la comerciant?! Profi Baciu Jupiter 12!”, a spus clujeanul, potrivit stiridecluj.ro.
În urmă cu câteva săptămâni, o femeie din Dâmbovița a avut parte de un șoc atunci când s-a întorc acasă cu alimentele. Supărată, acesta a postat imagini pe Facebook cu baconul pe care l-a cumpărat dintr-un supermarket, care, culmea, se afla în perioada de garanție. Baconul era stricat, plin de mucegai.
”Am cumpărat astăzi acest bacon, iar când am ajuns acasă arăta așa. În secundă următoare deschiderii am mers la baie să vomit, mulțumesc! Veneam de la sala înfometată spre casă cu gândul că o să mănânc, dar m-am răzgândit între timp. De ce data de valabilitate expiră într-o lună, în condițiile în care baconul este deja mucegăit???? De ce acest produs există pe raft?!”, a scris femeia insignată pe rețeaua de socializare.
De asemenea, un bărbat din Cluj a avut parte de o experiență similară. Clujeanul a cumpărat lipii de la supermarketul Cora din oraș, însă atunci când a ajuns acasă a constatat că acestea erau mucegăite.
”Nu mai putem să ne bazăm pe nimic. Lipiile costă 9 lei, iar calitatea este jenantă. Costă mult și sunt și stricate. Le-am aruncat”, a spus bărbatul, citat de stiridecluj.ro.
De asemenea, un alt bărbat din Cluj și-a cumpărat o shaorma de la un fast food din oraș. Însă… a observat că mâncarea pe care a cumpărat-o mirosea urât. Atunci bărbatul a încercat să rezolve problema pe cale amiabilă cu angajații, dar a fost ținut la distanță de către firma de securitate a localului, iar patronul acestuia a avut un comportament greu de înțeles.
„Oare cunoaște cineva patronul de la Mama Manu? Azi dimineață la ora 6:30 am cumpărat o șaorma de la mama Manu Mănăștur Minerva. Am cumpărat-o la pachet, în maxim 8 minute am ajuns acasă și am vrut să o mănânc… Dar, surpriză, când am deschis pachetul mirosea foarte tare a acru, gen ceva stricat.
M-am dus cu ea înapoi să le spun și să le arăt că nu e bună, am mers amiabil și am vorbit frumos cu angajații, nu am făcut reclamație, doar le-am spus că produsul nu este comestibil. O angajată l-a sunat pe patron și i-a spus despre ce este vorba… Telefonul era pe speaker și am auzit când a zis că să îmi dea bani înapoi și să ies afară din unitatea lui că nu îl interesează așa ceva.
Auzindu-l ce spune am ieșit afară în fața magazinului că sa nu fie problemă. Au chemat firma de securitate ca să mă îndepărteze de punctul de lucru și să nu fiu agresiv sau obraznic cu ei”, a povestit bărbatul pe internet.