Un pensionar din Prahova s-a trezit cu telefonul suspendat pentru 15,45 lei, deși plătise factura Vodafone. Ce a urmat

Publicat: 21 10. 2022, 11:17
Un pensionar din Prahova s-a trezit cu telefonul suspendat pentru 15,45 lei, deși plătise factura Vodafone. Ce a urmat / Sursa FOTO: pxhere.com

Un pensionar din județul Prahova, abonat al serviciului de telefonie Vodafone, s-a trezit cu abonamentul suspendat pentru neplată, deși el nu numai că achitase factura, dar avea și un surplus de bani în cont. Cu toate că pe numele său nu era înregistrată nicio restanță de plată, bătrânului i s-au sistat serviciile.

Incidentul s-a petrecut în data de 12 octombrie. Atunci, pensionarul a primit un mesaj de avertizare din partea Vodafone, care îl anunța că riscă suspendarea serviciilor pentru neplata facturii.

Vodafone a închis un abonament de 9 lei

Am primit mesaj de la Vodafone pe 12.10.2022, că mi se vor restricționa apelurile dacă nu achit abonamentul. Aveam în cont 15,45 lei, iar abonamentul meu este de 9 lei/lună. La finalul mesajului scria «Evită restricționarea serviciilor și achită astăzi factura în valoare de -15.45 lei», a povestit pensionarul pentru cotidianul Observatorul prahovean.

Știind că are suficienți bani în cont și după ce s-a consultat și cu familia, bătrânul s-a liniștit și nu a dat importanță mesajului. Am stat de vorbă cu copiii, le-am explicat și m-au liniștit. Nu am băgat în seamă, fiind vorba de o sumă în minus, adică ei au să-mi dea bani mie, nu eu lor, și am mers mai departe. De obicei, când plătesc o factură, las mai mulți bani în cont, tocmai ca să nu mă trezesc că îmi taie gazele, apa, curentul sau telefonul dacă uit”.

Însă, la numai câteva zile distanță, s-a trezit că nu mai poate suna pe nimeni!

„Pe data de 17.10.2022, nu am mai putut da telefoane. Fiică-mea a sunat la Vodafone și de acolo i-au spus că nu au ce face. Au mai spus că restricționarea se face automat, chiar dacă e vorba de o sumă pe plus sau pe minus și că trebuie să fac eu personal confirmare manuală de plată din telefon. Am 67 de ani, un telefon pe butoane și abia mă descurc cu el. De unde să știu eu cum să fac o confirmare de plată? Cum să faci confirmare de plată pentru o sumă pe minus? Până la urmă, mi-au dat drumul din nou la telefon, după ce au insistat copiii la Relații cu Clienții”, a povestit pensionarul.

Observatorul Prahovean a solicitat un punct de vedere de la compania Vodafone, pe care anunță că îl va publica în măsura în care va primi acceptul.