Valentine’s Day. Elevii la „Gheorghe Lazăr”, provocați să se îndrăgostească de o carte
După ce au constatat că, în topul proferințelor românilor, comenzile online de cărți sunt abia pe locul 7, reprezentanții une firme de curierat au oferit elevilor de la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr” din București câteva sute de cărți. Este vorba de povești clasice de iubire scrise de autori celebri, în contextul în care compania a lansat copiilor provocarea să de îndrăgostească de cărți de Valentine’s Day.
Aproximativ o cincime din comenzile online ale românilor (22%) reprezintă cărți, conform unui studiu realizat de de cârți sunt pe DPD România, ceea ce plasează această categorie pe locul 7 în topul preferințelor românilor și departe de media europeană, de 33%.
Pentru că pe primele locuri sunt produse din categorile fashion (37%), beauty (35%) și high tech (33%), reprezentanții companiei care a realizat studiul au lansat elevilor de la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr” din București provocarea ca, de Valentine’s Day, să se îndrăgostească de o carte.
Mai mulți curieri de la DPD România le-au livrat vineri elevilor, direct în sălile de clasă, 750 de cărți cu povești clasice de iubire scrise de autori celebri. Printre titlurile oferite se află „Pânza de păianjen” – Cella Serghi, „Rațiune și simțire” – Jane Austen, „La răscruce de vânturi” – Emily Bronte, „Douăsprezece povestiri călătoare” – Gabriel Garcia Marquez, „Jane Eyre” – Charlotte Bronte, „Marile speranțe” – Charles Dickens, „Marele Gatsby” – Scott Fitzgerald, „Piața Washington” – Henry James, „Prima iubire. Apele primăverii” – I.S. Turgheniev și „America” – Franz Kafka.
„Ne-am bucura ca, în preferințele românilor, cărțile să aibă un loc mai important. Iar schimbarea poate veni de la adolescenți. De aceea, am venit să le oferim cărți. Noi știm că elevii de la Colegiul Gheorghe Lazăr sunt printre cei mai buni elevi din țară, cu siguranță că sunt un exemplu. Iar dacă ei lansează un trend vor fi urmați și de ceilalți copii. De Ziua Îndrăgostiților, i-am provocat pe elevi să-și dea întâlnire cu o carte”, a declarat Elena Andrei, director de marketing DPD România.
„Copiii noștri sunt speciali cu toții și ne bucurăm foarte mult că am putut găzdui acest eveniment, pentru că și noi promovăm dragostea de carte și avem convingerea că în aceste cărți sunt probabil cele mai prețioase valori și e foarte important ca tinerii noștri să le descopere”, a declarat Mirela Chioveanu, director adjunct al Colegiului Național „Gheorghe Lazăr”.