Vasile din Iași a plătit 1.025 lei pentru un schimb de ulei, într-un service auto. Ce a pățit după ce s-a urcat la volanul mașinii
Vizita lui Vasile, un bărbat din Iași, la un service auto din oraș pentru o simplă revizie, s-a transformat într-un adevărat coșmar.
După ce și-a dus mașina în service, el a plecat liniștit, dar, ulterior, a rămas cu mașina în drum. La propriu.
Mecanicii de la service i-au făcut un schimb de ulei, dar, după ce a plecat cu mașina, bărbatul a rămas, pur și simplu, fără ulei în timpul deplasării.
S-a dus să le ceară socoteală angajaților, dar atitudinea acestora l-a frapat, arată BZI.
După ce a fost efectuată procedura, bărbatul a fost chemat de mecanici ca să își ia automobilul. Ieșeanul a plecat liniștit la drum, însă după doar jumătate de oră au început să apară primele probleme.
„Cu o săptămână înainte de Paște, am mers la Autocenter cu mașina, am un Volvo Xc60, să fac un schimb de ulei. Eu vin la câteva luni acasă, iar acum, de sărbători, voiam să merg cu mașina la țară, cu familia. După câteva ore, cei de la service m-au chemat să iau mașina, că este gata, eu le-am zis să facă și o verificare, să se asigure că totul este în regulă la ea. Personalul de acolo avea o atitudine de valutiști, numai să te păcălească. În fine, eu am plătit 1.000 de lei pentru ce au făcut și le-am spus dacă pot să plec.
Ei mi-au spus că trebuie să mai schimb câte ceva de la mașină, dar lucruri minore, pot să merg liniștit cu mașina. Am plecat, iar când am ajuns prin Tătărași, mi-a apărut în bord că nu mai am ulei la mașina, având în vedere că abia făcusem schimbul. După m-am uitat sub mașină, că era o baltă de ulei, iar atunci mi-am dat seama că au făcut ceva greșit la mașină”, povestește Vasile.
Deși a depus reclamație, bărbatul nu a fost ajutat de nimeni
Bărbatul este dezamăgit de atitudinea personalului și de faptul că nu l-a ajutat nimeni cu problema sa, chiar dacă a depus o reclamație.
„Am sunat o platformă, ca să îmi ia mașina să o duc din nou la service-ul respectiv. Le-am spus că eu am dus mașina în regulă, doar eu am condus-o până la service, însă ei spuneau că mașina este defectă, că nu este vina lor. Le-am zis că hai să vedem ce are, ca să o reparăm, doar când s-au uitat la mașină, mai avea doar un litru de ulei. M-a deranjat atitudinea lor, am mers și la sediul central, la fel, aceeași poveste, că mașina mea are ceva. Problema este timpul meu pierdut, în loc să îmi văd de treburile mele, a trebuit să stau pe drumuri pentru așa ceva. Acum, o duc la alt service, să vedem exact ce s-a întâmplat. Eu vreau să atrag atenția, să nu pățească și alții cum am pățit eu”, a mai spus ieșeanul.
Jurnaliștii ieșeni au contactat service-ul auto, iar angajații s-au declarat surprinși de cele auzite. Mai mult, ei au spus că nu pot oferi declarații și că doar managerul poate face acest lucru. Doar că, în pofida insistențelor, acesta nu a putut fi contactat pentru un punct de vedere.
Sursa foto: BZI