Viața bate filmul și online-ul digitalizează mai toate domeniile de activitate – de data aceasta saloanele câștigă clienți din online. Iată cum
Suntem obișnuiți deja ca pentru diversele cumpărături din magazine diverse să apelăm la aplicații dedicate. Comandăm online mâncare, haine, cosmetice, cadouri, cu livrare la destinatarul dorit. Online-ul a simplificat în mod cert mai toate domeniile de activitate. Poate că și pandemia a contribuit activ la o schimbare în tendințele privind aceste tipuri de activități. Publicul își dă tot mai mult seama că este mai convenabil să programezi online o vizită la salon și să te prezinți la data stabilită. Fără cozi, fără înghesuială, timp pierdut sau telefoane date în van.
Dacă mai trebuie subliniat, online-ul este instrument activ util pentru a rezolva mai rapid diversele task-uri zilnice și nu numai. În valul de noutăți regăsim și o platformă dedicată pentru cei care au saloane de înfrumusețare, dar și pentru cei care caută serviciile de nișă, adică prestatori de servicii și clienți deopotrivă. Funcționează deja de câteva luni și cunoaște succesul mult sperat. Ca drept dovadă, dacă la început îndemnul acceseaza stailer.ro era doar pentru cei din Cluj Napoca, acum această platformă include opțiuni privind saloanele din Timișoara, Iași și Oradea.
Pentru femei și bărbați grăbiți în viață sau pur și simplu pentru cei care înțeleg cât de mult îi ajută online-ul
Stailer este genul de platformă ce pune utilizatorul pe primul loc. Vă sună cunoscut scenariul în care sunați la saloane în căutarea unui loc disponibil în aceeași zi? Știți cum e când hotărâți o schimbare de look, dar trebuie să mai așteptați puțin până când concretizați totul? Pentru că saloanele funcționează în funcție de programări și în contextul actual nu mai sunt săli de așteptare, poate chiar și numărul clienților este unul mai redus. O programare în aceeași zi pare ireal de realizat. Însă nu și cu Stailer.
Dar saloanele au și ele de câștigat din asta. Își optimizează modul în care și gestiunea programărilor, câștigă clienți și reputație, de ce nu, și poate că nu mai au nevoie de personal calificat doar pentru a răspunde la telefon. Totul trece în online. Pentru public vopsitul parului devine mult mai simplu cu Stailer, programarea la tuns sau întreținere barbă este mai facilă ca oricând. Iar de partea cealaltă, pentru saloane este un câștig de asemenea, ținând cont că își pot mări numărul de clienți și de programări per zi.
Iar pentru astfel de beneficii publicul are free entrance. Este necesar, dar nu obligatoriu, crearea unui cont de client în cadrul paginii cu pricina. Puteți astfel gestiona agenda virtuală, căuta și găsi un anumit salon sau stilist, puteți programa, reprograma, anula, seta remindere – inclusiv cele de tip SMS primit pe telefon.
Platforme precum Stailer sunt viitorul, sunt baza acestei generații, sunt lansarea unui nou stil de viață cu care începem să fim tot mai familiarizați. Digitalizarea este necesară și poate fi în beneficiul publicului. Dacă înțelegem funcțiile și cu ce anume vine la pachet, înțelegem și că este un pas înainte spre a optimiza timpul dedicat unor task-uri. Înainte se spunea că viața bate filmul. Acum însă putem spune că online-ul depășește scenariile de filme și face realitatea noastră să fie tot mai puternic influențată de digitalizare.