Dragoș Bucurenci, Director External Affairs, Philip Morris România, vorbește – într-o perioadă în care avem o nevoie enormă de echilibru și de redresare economică – despre impactul economic al Philip Morris International (PMI) în România.
Care este – conform unui studiu cerut și realizat pentru a analiza evoluția principalilor indicatori aferenți activității companiei la nivelul perioadei 2016-2020 – impactul economic și social al investițiilor Philip Morris din România? Ce definește cel mai bine și care sunt atuurile companiei PMI? Ce înseamnă “viitorul fără fum”?
Ce taxe a plătit compania la bugetul de stat al României în 2020 /2021? De ce investește Philip Morris International în România? Vor continua investițiile în țara noastră?
În 2020, Philip Morris International este al doilea cel mai mare jucător de pe piața FMCG din România. În ceea ce privește numărul de locuri de muncă create de companie în România, în perioada 2016-2021, numărul angajaților a crescut de la 858 la 1.178, mai exact o rată anuală de creștere de 7%. În 2020, prin efectele indirecte și induse, PMI a creat 2.945 de locuri de muncă.
Și de la impactul economic și social – unul enorm, indiferent de vremuri – trecem la prețul și la costul vieții în vreme de război. Gen (R) Virgil Bălăceanu analizează ultimele mișcări de trupe de pe scena lumii, dar și care sunt previziunile pentru următoarea perioadă.
O discuție francă despre strategii, aranjamente, planuri, trădări, schimbări de direcție, dar și despre redefinirea și resetarea unei lumi într-o continuă schimbare. Câștigă cel mai puternic sau cel care are alături cei ai puternici aliați? Triumfă cel care cotropește sau cel care-și apără liberatatea, în toate formele ei?
O nouă ediție pe mariustuca.ro, miscareaderezistenta.ro, pe paginile de Facebook Marius Tucă – https://www.facebook.com/mariustuca.ro – și Gândul și pe canalul de YouTube Gândul.