Frații Tate au vrut să-și extindă afacerile prin comercializarea unei colecții de ceasuri sub emblema Cobra, pseudonimul lui Andrew, fost campion mondial al ISKA (International Sport Karate Association). Tristan și Andrew ”Cobra” voiau să lanseze o gamă de o sută de ceasuri de mână, pentru care erau dispuși să plătească 1.000 de euro de bucată. Ca să perfecteze afacerea, cei doi s-au deplasat personal la Pucioasa, pentru a discuta cu un apreciat designer de ceasuri. Socoteala de acasă nu s-a potrivit, însă, cu cea din Pucioasa, astfel că cei doi au fost refuzați politicos de artistul care ar fi trebuit să conceapă cele o sută de ceasuri.
În urmă cu câțiva ani, Tristan și Andrew ”Cobra” Tate s-au gândit să-și pună pe picioare o afacere cu ceasuri de mână. Cei doi voiau să lanseze pe piață o colecție de ceasuri de mână, sub brandul Cobra, pseudonimul lui Andrew, fost campion mondial al ISKA (International Sport Karate Association).
Frații Tate au vrut ca viitoarea colecție de ceasuri să fie realizată de un nume apreciat în domeniu. Așa au ajuns să-l contacteze telefonic pe designerul de ceasuri Augustin Matei. Cum atelierul acestuia se afla la Pucioasa, Andrew și Tristan Tate au urcat în bolizii lor de lux și s-au dus la Pucioasa.
Prezența celor doi a stârnit curiozitatea localnicilor, care s-au întrebat ce caută cei doi în orășelul din Dâmbovița. Oamenii și-au făcut și fotografii cu bolizii fraților Tate, un Lamborghini și un McLaren.
Frații Tate au vrut să discute față în față cu designerul Augustin Matei detaliile viitoarei lor afaceri, dar lucrurile nu s-au așezat așa cum și-ar fi dorit. Designerul i-a refuzat politicos în discuția care nu a durat nu mai mult de un sfert de oră.
M-au sunat și apoi au venit la Pucioasa. Voiau un brand și o serie de ceasuri cu un design special cu o cobră. Îmi ofereau 1.000 de euro pe ceas și voiau 100 de bucăți. Le-am zis că 1.000 de euro sunt prea puțini ca să iasă un ceas de calitate, iar eu nu fac, oricum, ceasuri în serie, la mine este vorba de creație. Le-am spus că cel mult pot face o serie limitată de cinci bucăți din același model. Probabil că nu știau exact ce fac”, a spus, pentru Gândul, designerul de ceasuri Augustin Matei.
Tristan și Andrew ”Cobra” Tate au înțeles argumentele designerului și nu au încercat să îl convingă să le accepte, totuși, oferta.
Au fost foarte civilizați, au vorbit normal, nu s-a vorbit mai mult decât trebuie și nu am simțit nimic arogant în atitudinea lor. Nici nu mi-au zis poate te mai gândești că mai ridicăm prețul. Aveau bugetul clar stabilit, nici nu au stat să negocieze”, a adăugat Augustin Matei.
Frații Tate ar fi dat lovitura după ce și-au deschis mai multe studiouri de videochat în România, dar nu numai. Andrew ”Cobra” Tate ar deține un asemenea studio și peste Ocean, în Los Angeles.
Cei doi au și două firme în domeniul agriculturii, cu sediul în județul Brașov. Astfel, de-a lungul anilor, de când s-au stabilit în România, cei doi frați ar fi reușit să pună bazele unui adevărat imperiu financiar.
Augustin Matei este un apreciat designer de ceasuri unicat, pe care le personalizează printr-un concept și tehnici ieșite din tipare. Ceasurile făcute de artistul român au ajuns, de-a lungul timpului, și în posesia unor personalități marcante din România, dar și de peste hotare.
Actorii Sylvester Stallone, Jean-Claude Van Damme, Michael Keaton și Samuel Jackson, da și antrenorul Roberto Mancini sunt doar câteva din numele grele care au primit cadou un ceas marca Augustin.
Un astfel de ceas personalizat a ajuns și la Papa Francisc, fiindu-i făcut cadou în timpul vizitei în România, din 2019, de fostul premier Viorica Dăncilă.
Ceasul oferit Suveranului Pontif are pe cadran imaginea Sfântului Francisc de Assisi, inspirat dintr-o frescă a marelui pictor Giotto și trei elemente simbolice din trei țări: o rocă din Argentina, de unde s-a născut Papa, o rocă vulcanică de pe Etna, Italia, și o bucățică de pământ românesc, de la Pucioasa, unde Augustin Matei are atelierul.
Și președintele Klaus Iohannis a primit un astfel de cadou, la festivitatea care a marcat 200 de ani de la înființarea Universității Politehnice.
Un ceas marca Augustin Matei costă între 8.000 de euro și 10.000 de euro, dar prețurile pot ajunge și la 20.000 de euro, în funcție de materialele folosite pentru realizarea acestuia.
CITEȘTE ȘI: