După un an și jumătate de activitate, Marab Perfumery este formată din magazinul din București, o franciză de tip insulă într-un centru comercial din Constanța, un magazin online, dar și colaborări cu câteva saloane de frumusețe, activități ce au generat anul trecut afaceri de 540.000 de lei (circa 122.700 euro).
„Am acumulat experiență mai mult în management, nu a fost ceva ce mi-a plăcut, dar a fost ceva ce am ales la momentul respectiv”, explică Marcu, referindu-se la momentul când a intrat în antreprenoriat, în 2001, pornind o afacere de distribuție de produse de unică folosință.
S-a ocupat de administrarea acesteia timp de 12 ani, apoi, după o călătorie în Dubai, a hotărât să schimbe domeniul în care activa și să transforme pasiunea mai veche pentru parfumuri într-o nouă afacere, intrând pe nișa parfumurilor orientale.
„Am depistat acolo o lume total diferită a parfumeriei față de ce știam și am hotărât să aduc o parte din aceasta aici”, descrie ea momentul când a hotărât să se axeze pe o afacere de distribuție de parfumuri orientale, în 2013.
Continuarea în Business Magazin