A renunțat la școală pentru a-și urma visul. Ce afacere „dulce” conduce acum această tânără
Jemma Wilson are 36 de ani și 100.000 de fani pe rețelele de socializare. Tânăra are propriul canal de YouTube și un magazin în cartierul Soho din Londra, scrie Daily Mail.
În 2006, Jemma a înfințat un mic magazin într-o fabrică veche de bere, unde a început să își vândă brioșele.
„Înarmată” cu un mixer, cumpărat de mama sa și o mașină de 200 de lire sterline „cu o gaură în podea”, a demarat afacerea, constatând că lumea este foarte interesată de produsele ei delicioase.
După succesul la nivel local, Jemma a înființat un nou magazin, mai mare și a cumpărat echipamente de bucătărie mai performante, a cumpărat un site și a distribuit broșuri despre business-ul său, Crumbs and Dollies.
În prezent, tânăra are propriul magazin, un depozit și 15 angajați și precizează că nu s-a împrumutat niciodată pentru afacerea ei.
În 2012, visul ei a devenit realitate, după ce a fost invitată să își prezinte standul la o petrecere organizată de celebrul bucătar Jamie Oliver, pentru inaugurarea restaurantului acestuia, Fifteen, din Londra.
Jamie a fost impresionat de brioșele acesteia și a invitat-o să-și lanseze propriul canal de promovare, în rețeaua sa, Food Tube.
Jemma a început să filmeze tutoriale pentru cei care vor să-și dezvolte abilitățile culinare și are o bază de fani uriașă, formată majoritar din fete cu vârsta între 15-25 de ani.
În noiembrie 2014, Jemma a lansat o campanie de finanțare în serie pe platforma Kickstarter, cu scopul de a strânge 6.000 lire sterline pentru deschiderea propriului magazin.
În total, Jemma a strâns 11.000 de lire sterline. Crumbs and Dollies vinde brioșe cu 75 de arome. Canalul ei de YouTube a înregistrat până acum 33 milioane vizualizări și are 600.000 de abonați fideli.
„Sunt fată, nu sunt exagerat de urâtă și fac prăjituri. Cele mai multe adolescente fac prăjituri”, a declarat Jemma, când a fost rugată să vorbească despre „rețeta” succesului său.