Michelle Phan era, în 2007, chelneriță. Provenea dintr-o familie modestă și își dorea să își găsească o slujbă mai bună. A aplicat pentru un job la departamentul de vânzări al casei de parfumerie și cosmetice Lancome, parte a diviziei de lux a L’Oreal. Recruiterii au respins-o însă, pe motiv că nu ar avea experiența necesară pentru a obține un asemenea post. Eșecul nu a făcut însă decât să o motiveze pe tânără care a ajuns acum să conducă un startup cu vânzări de 84 de milioane de dolari pe an, scrie Recode.
Primul lucru pe care l-a făcut după ce a pierdut job-ul de la Lancome a fost să înceapă să posteze pe YouTube tutoriale de machiaj care au devenit cu timpul din ce în ce mai complexe și mai accesate de utilizatorii platformei.
Un an mai târziu, unul dintre șefii Lancome a găsit pe internet unul dintre tutorialele lui Phan în care aceasta explica ce trebuie să faci pentru a te machia în timpul unui zbor cu avionul. El i-a oferit imediat postul de purtător de cuvânt al companiei.
Sursă: YouTube
În prezent, Phan are peste 7 milioane de subscriberi pe YouTube, are propria linie de cosmetice L’Oreal, o rețea media de lifestyle și un magazin online de cosmetice, numit Ipsy, care le oferă clienților pachete cu mostre cosmetice la prețul de 10 dolari pe lună.
Recent, tânăra de 27 de ani a lansat și o carte cu ponturi de machiaj.