Aceștia sunt cei mai doriți angajatori din România. Top 10, dominat de firme din IT
Topul „Celor mai doriți angajatori” este dominat de companii care activează în IT, Automotive, Oil&Gas, precum și companii care își desfășoară activitatea în Telecom și FMCG. Companiile care se plasează pe primele zece poziții în 2017 sunt: Oracle, Microsoft, IBM, Continental, Google, OMV Petrom, Vodafone, Amazon, Grup Renault România și Coca-Cola HBC. În top 20, sunt reprezentate industriile financiar-bancar, consultanță și BPO (business process outsourcing).
„Într-o piață în care pentru a atrage și reține candidații doriți, companiile au nevoie de informații specifice cu privire la grupul țintă și comportamentul acestora, studiul „Cei mai doriți angajatori” le pune la dispoziție astfel de date pentru construirea strategiei de recrutare și Employer Branding. Cum mă situez în topul preferințelor grupului țintă? Care sunt canale de comunicare pe care ar trebui să le folosesc pentru ca mesajul companiei mele, respectiv oportunitățile de carieră să fie cunoscute de ei? Care sunt motivele pentru care candidații nu au aplicat la joburile companiei mele, deși sunt pe lista companiilor dorite de ei? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care pot oferi răspunsuri rezultatele studiului Cei mai doriți angajatori” , a declarat Alexandra Stancu, Talent Attraction & Employer Branding Coordinator, Catalyst Solutions.
Studiul „Cei mai doriți angajatori” analizează criteriile care stau la baza deciziei în funcție de care candidații își aleg compania preferată. În top cinci criterii pe care le iau în considerare candidații, se plasează mediul de lucru plăcut, alături de pachetul de salarii și beneficii oferit de compania respectivă. Următoarele criterii sunt siguranța locului de muncă, posibilitățile de evoluție profesională respectiv, programele de training pe care compania le oferă. Într-o piață în care numărul de oportunități de carieră este ofertant, procesul de luare a deciziei devine mai rafinat, candidații țin cont de mai multe aspecte și valorizează o serie de alte criterii, pe lângă cele financiare.
Studiul a fost inițiat în perioada martie – mai a acestui an, de către Catalyst Solutions.