Prima pagină » Economic » Adrian Năstase a găsit vinovatul pentru că autostrada Comarnic-Brașov nu e gata: Traian Băsescu

Adrian Năstase a găsit vinovatul pentru că autostrada Comarnic-Brașov nu e gata: Traian Băsescu

Adrian Năstase a găsit vinovatul pentru că autostrada Comarnic-Brașov nu e gata: Traian Băsescu
Fostul premier Adrian Năstase a scris sâmbătă pe blog că, „dacă la finalul anului 2004, lucrurile stăteau altfel", astăzi am fi circulat deja pe autostrada Comarnic-Brașov.

Fostul premier Adrian Năstase a găsit și vinovatul pentru că autostrada spre munte nu este gata: Traian Băsescu, care nu a continuat „proiectele bune” din perioada 2000-2004.  

„Zilele trecute, am coborât la benzinăria de la intrarea în Cornu, pe DN 1. Nu-mi venea să cred – mașinile circulau bară la bară, spre munte. În a doua zi de Craciun, am fost, cu mașina, spre Brașov. Aglomerație teribilă. În special în zona Bușteni. Construcția unei autostrăzi, evident, se impune”, scrie Năstase.

„Din păcate, proiectul de autostradă, semnat cu compania franceză Vinci, a fost anulat în 2005,  imediat după venirea lui Traian Băsescu la putere. Și a doua oară, în 2010, a fost anulat  – un alt contract, pentru același segment de drum, tot cu compania Vinci –  după al doilea naufragiu al lui Băsescu”, a scris Năstase.

Fostul premier susține că „dacă la finalul anului 2004, lucrurile stăteau altfel”, astăzi am fi circulat deja pe autostrada Comarnic-Brașov. 

„Cred că e inutil să spun că, dacă la finalul anului 2004, lucrurile stăteau altfel, astăzi am fi circulat deja pe această autostradă. Și când spun altfel, nu mă refer neapărat la un alt deznodământ al alegerilor, ci la o minimă înțelepciune și responsabilitate din partea noului „regim” de a continua proiectele bune începute în perioada 2000-2004″, se arată în postarea fostului premier.

„Acum se invocă imposibilitatea de finanțare (lipsa de interes a băncilor străine) pentru acest proiect. În 2004, însă, într-un alt context al situației economice europene și în condițiile speciale ale relațiilor româno-franceze, finanțarea autostrăzii nu era o problemă”, încheie el.

 
 

Citește și