Magazinul online elefant.ro a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 6,5 milioane de euro, în creștere cu 80% față de anul precedent, a anunțat Universal Online Promotion, administratorul magazinului.
În 2012, magazinul a avut venituri de 3,6 milioane euro.
„2013 a fost un an al transformărilor, un an în care elefant.ro a reușit să se transforme (…) din cea mai mare librărie online într-un mall care oferă peste 130.000 de produse destinate familiilor. 2014 va fi cu siguranță un an de creștere, mai ales pe fondul diversificării gamei de produse și a serviciilor post-vânzare”, a declarat directorul general al elefant.ro, Dan Vidrașcu.
Vânzările de carte și eBooks (cărți în format electronic) au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a elefant.ro, categoriile de produse recent lansate având însă creșteri peste media pieței în fiecare lună.
„Datorită performanțelor înregistarte în 2013, elefant.ro a reușit să ajungă la o pondere de 8-10% din piața națională de carte cifrată la 50-60 de milioane de euro. În segmentul de carte digitală, prin cele peste 3.000 de titluri oferite online, elefant.ro a ajuns să dețină peste 80% din piața de eBooks”, se spune în comunicat.
În prezent, elefant.ro are 300.000 de clienți activi.