Grupul american Airbnb Inc. va introduce noi funcții și va folosi sisteme de inteligență artificială pe platforma pentru rezervări online, în efortul de intensificare a rezilienței aplicației și de creștere a satisfacției clienților.
În cadrul modificărilor anunțate miercuri, spațiile de cazare care au evaluări de peste 4.9 stele și cu anulări ale rezervărilor sub nivelul de 1% vor primi eticheta de ”Favorit”, a comunicat compania Airbnb Inc., cu sediul în orașul american San Francisco, specializată în rezervări online pentru spații de cazare pe termen scurt și lung. Aproximativ două milioane din cele șapte milioane de spații de cazare înscrise pe platforma Airbnb probabil vor primi eticheta ”Favorit”.
Compania Airbnb Inc. va începe să utilizeze și un soft de inteligență artificială care va facilita ordonarea imaginilor în funcție de camere și va furniza un context mai larg despre autorii descrierilor și călătoriile acestora.
”Actualizările vor oferi mai multă transparență asupra celor mai bune proprietăți și celor mai bune gazde, pentru a asigura succesul celor mai buni, iar, în cazul celor care nu oferă condiții optime, aceștia vor trebui fie să devină mai buni, fie să reducă prețurile, pentru a continua rezervările”, a declarat Brian Chesky, directorul Airbnb, citat de agenția Bloomberg.
Modificările se înscriu în eforturile Airbnb de a se adapta la tendințele de călătorie post-pandemie, marcate de intensificarea concurenței și de reducerea perioadelor de cazare.
Numărul spațiilor de cazare înscrise pe platformă continuă să crească într-un ritm mai intens decât rezervările, iar Airbnb trebuie să identifice modalități de a concura cu hotelurile clasice, în materie de calitate și accesibilitate. Grupul Airbnb vrea să optimizeze serviciile online, iar gradul de încredere în aplicații constituie ”una dintre ultimele frontiere”, în sensul remedierii problemelor esențiale, explică Brian Chesky.
”Capabilitățile și tehnologia noastră trebuie adaptate astfel încât să contribuie la facilitarea operațiunilor. Foarte adesea, oamenii consideră ajungerea la spațiul de cazare ca fiind «momentul adevărului» – în sensul că află dacă locuința rezervată este pe măsura așteptărilor. În prea multe cazuri, nu este pe măsura așteptărilor”, subliniază Brian Chesky.
Foto: Profimedia
Citește și: