Altex România, liderul pieței de retail, a anunțat achiziția rețelei Brico Depot din România de la grupul internațional Kingfisher plc, într-o tranzacție evaluată la 70 de milioane de euro.
Potrivit comunicatului transmis miercuri de Kingfisher, vânzarea include întreaga rețea Brico Depot, compusă din 31 de magazine situate în 24 de orașe din țară, sediul central din București și operațiunile logistice.
„Finalizarea tranzacţiei este supusă aprobării din partea instituţiilor de reglementare din România şi este estimată a se finaliza în prima jumătate a anului 2025”, se precizează în comunicat.
Ce se va întâmpla cu magazinele Brico Depot
Reprezentanţii Kingfisher au asigurat că perioada de tranziție nu va afecta activitatea Brico Depot România și că se are în vederea stabilitatea angajaţilor, clienţilor şi partenerilor.
Altex este lider pe piaţa de retail din România, cu peste 130 de magazine la nivel naţional. În cele peste trei decenii de la înfiinţare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare în liderul pieţei de produse electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia din România.
Kingfisher plc este o companie internaţională din domeniul bricolajului, cu peste 1.900 de magazine şi o echipă cu peste 78.000 de angajaţi. Compania operează în opt ţări din Europa, sub branduri de retail precum: Screwfix, B&Q, Castorama, Brico Depot, TradePoint şi Koctaş.
Brico Depot România este un jucător important pe piaţa de bricolaj şi amenajări pentru locuinţe, cu o reţea naţională formată din 31 de magazine în 24 de oraşe şi o echipă de peste 2.000 de angajaţi.