„Luând în considerare cercetările noastre, cel mai optimist grup privind antreprenoriatul este cel din care fac parte tinerii sub 35 de ani, grupul țintă al brandului XS. Asocierea celor două branduri, Amway și XS, va întări eforturile noastre viitoare și va crea oportunități de afaceri pentru tinerii care aspiră la o carieră pe cont propriu”, declară președintele Amway, Steve Van Andel.
Achiziția creează o legătură directă între Amway și segmentul consumator de băuturi energizante, care se dezvoltă rapid, extinzându-se de la 3,8 miliarde de dolari în 1999 la 27,5 miliarde de dolari în 2013, cu o estimare de creștere anuală de până la 13% până în anul 2018, conform companiei de cercetare de piață Euromonitor. Amway a fost distribuitorul exclusiv al băuturilor energizante XS din anul 2003, iar vânzările au crescut la 150 milioane dolari anual, cu o prezență în 38 de piețe la nivel mondial.
„Amway m-a determinat să încep această afacere cu 20 de ani în urmă și mi-a dat încrederea necesară pentru a-mi dezvolta propriul produs. Sunt onorat de recunoașterea primită prin încheierea acestui parteneriat cu Amway în vederea promovării brandului XS și sunt extraordinar de încântat cu privire la oportunitățile pe care le vom genera pentru tinerii antreprenori”, susține David Vanderveen, Co-Fondator XS. În urma acestei tranzacții, Vanderveen va ocupa funcția de Vice-Președinte în cadrul companiei Amway și Director General al brandului XS.