Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) vrea să cumpere servicii de difuzare TV pentru un spot video privind campania de conștientizare și educare fiscală a contribuabililor, parte a unui proiect cofinanțat din fonduri europene, prin Programul Operațional Dezvoltarea Capacității Administrative.
Bugetul pentru aceste servicii este de 2,15 milioane de lei, fără TVA, iar plata se va face în două tranșe.
„Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creșterea gradului de conformare voluntară a contribuabililor prin consolidarea civismului fiscal”, se explică în caietul de sarcini.
Campania se va desfășura pe o perioadă de trei luni și se va adresa, în special, persoanelor cu vârste curpinse între 18 și 35 de ani.
„Prestatorul va asigura difuzarea TV a unui spot video de 30 de secunde pe un mix de posturi TV generaliste și de știri dintre primele 14 posturi cu audiență națională pe o perioadă de trei luni calendaristice consecutive, în intervalul orar 6:00 – 24:00, pentru grupa de vârstă 18+”, se explică în caietul de sarcini.
„Mixul TV va cuprinde minim 6 posturi TV, dintre care minim 2 posturi de știri. Se va avea în vedere realizarea unui număr minim de 2.000 de difuzări ale spotului TV pe mixul propus, pe o perioadă de trei luni calendaristice consecutive”, se mai menționează în același document al ANAF.