Reprezentanții companiei Telekom, rezultată în urma unui proces de rebranding comun al Cosmote România și Romtelecom, fac în următoarea perioadă angajări în mai multe orașe din țară.
În Bacău, Focșani, Piatra Neamț și Vaslui, se caută reprezentanți de vânzări. În București, posturile vacante sunt de specialist google adwords campaign&SEO, expert multi-channel B2B, manager de proiect, inginer de sistem IT, tehnician de teren pentru întreținerea rețelelor de acces, operator telesales care inbound și specialist în securitatea informațiilor.
Tot în Capitală, firma Prosolutions – un partener al Telekon România, angajează agenți de vânzări.
Ce competențe trebuie să ai pentru a te angaja reprezentant de vânzări Telekom
Candidații care vor să aplice pentru posturile de reprezentanți de vânzări din Bacău, Focșani, Piatra Neamț și Vaslui trebuie să aibă cel puțin studiile medii absolvite. Cei care au studii în domeniul comercial sau tehnic vor avea un avantaj în plus în fața angajatorului.
Experiența de cel puțin un an în domeniul vânzărilor corporate sau în domeniul IT-telecom poate constitui, de asemenea, un avataj la recrutare.
Reprezentanții companiei telecom caută, totodată, persoane cu bune cunoștințe de operare a calculatorului, care știu să utilizeze programe precum MS Office și MS Project, care știu limba engleză și au permis de conducere categoria B.
Cunoștințele de matematică de nivel mediu, „buna cunoaștere a tehnicilor de vânzare, orientarea către client și rezultate”, „inițiativa” și atitudinea proactivă sunt și ele abilități de care candidații trebuie să dea dovadă.
Job-uri part-tine de operator Telesales pentru cei cu studii medii
Persoanele intereste de un loc de muncă part-time pot aplica pentru posturile de operator telesales care inbound puse la dispoziție de Telekom. Candidații trebuie să aibă cel puțin studii medii, să cunoască la nivel mediu limba engleză și să știe să folosească programele Microsoft Office.
Studiile superioare și experiența în vânzări și relații cu clienții sunt considerate un avantaj la recrutare.
Candiații trebuie să dea dovadă de „stabilitate emoțională, capacitatea de a lucra în condiții de stres, dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienți și bune abilități de ascultare”, potrivit anunțului de angajare.
Experiență de cel puțin 2 ani pentru cei care vor postul de specialist Google AdWords
Persoanele interesate de postul de specialist Google AdWords la Telekom România trebuie să aibă studii superioare, de preferință economice sau în domeniul tehnic/informatic, și certificare Google AdWords.
Experiența anterioară de cel puțin 2 ani, cunoștințele avansate de AdWords și SEO, HTML basic, înțelegerea indicatorilor specifici advertisingului online și cunoașterea limbii engleze la nivel avansat sunt obligatorii.
Un angajat care lucrează pe acest post trebuie să „creeze, să implementeze și să optimizeze campaniile Google AdWords pentru clienții din segmentul commercial business fix și mobil și pentru nevoile de marketing aferente, cu scopul de a atinge obiectivele companiei”, potrivit anunțului Telekom.
Profilul candidatului ideal pentru postul de specialist în securitatea informației
IT-știi care vor să aplice pentru acest post trebuie să aibă cel puțin trei ani de experiență în domeniu IT&C și să fie absolvenți de studii superioare, preferabil în domeniul calculatoare, automatizări și electronică.
Cursurile de specializare în securitate IT&C urmate pot reprezenta un avantaj la angajare. Candidații trebuie să aibă, totodată, cunoștințe medii de limba engleză – scris și vorbit.
Unde se recrutează agenți de vânzări
Un partener al companiei de telecomunicații angajează agenți de vânzări în Capitală și în alte 62 de orașe din țară.
Se caută agenți de vânzări în Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacău, Baia Mare, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Cluj Napoca, Constanța, Craiova, Deva, Focșani, Galați, Giurgiu, Iași, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Reșița, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Târgu Mureș, Târgu Jiu, Târgoviște, Timișoara, Tulcea, Vaslui, Zalău, Hunedoara, Turda, Câmpina, Râmnicu Sărat, Ilfov, Sighișoara, Roman, Lugoj, Târgu Neamț, Curtea de Argeș, Caransebeș, Mediaș, Covasna, Sebeș, Blaj, Drobeta Turnu-Severin., Făgăraș, Tecuci, Rădăuți, Moinești, Beclean, Năsăud și Orșova.
Conform anunțului, viitorii angajați își vor petrece 75% din timp pe teren.
Anunțurile de angajare pot fi consultate integral aici.
Sursă: YouTube
Telekom România a intrat pe piața locală în 2014, în urma unui proces de rebranding comun al Cosmote România și Romtelecom. Telekom România face parte din grupul Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări, cu mai bine de 143 de milioane de clienți de telefonie mobilă și 31 de milioane de clienți de servicii fixe.