Anunțul Credit Europe Bank. Ce se întâmplă cu creditele în franci elvețieni
„Deservirea nevoilor clienților noștri începe întotdeauna cu o bună cunoștere a nevoilor lor. Cu cât le vom cunoaște mai bine, cu atât putem analiza mai bine potențiale alternative de satisfacere a acestora. Soluțiile oferite sunt de fiecare dată în linie cu capacitatea actuală de plată a clienților, capacitate evaluată de către instituția noastră pe baza documentelor puse la dispoziție de către clienți”, au declarat într-un comunicat oficialii Credit Europe Group.
Banca a înființat o linie telefonică pentru clienții cu credite în franci elvețieni care au nevoie și sunt interesați de soluții persoanlizate, linie prin care care pot începe discuții și analiza alternative potențiale de rezolvare a problemelor.
„Analizăm situația fiecărui client în parte și identificăm, în măsura posibilităților, soluții personalizate cât mai bune, pentru fiecare caz în parte”, se arată în comunicat.
Instituția de credit notează că, pe fondul efectelor adverse generate de evoluția cursului de schimb CHF-RON, a aplicat deja diverse măsuri, printre care reducerea nivelului dobânzii și perioada de grație la plata principalului.
„Instituția noastră este pe deplin angajată ca, împreună cu clienții noștri, să găsească soluții adecvate pentru fiecare situație individuală în parte, în așa fel încât, dificultățile financiare ale acestora să fie ușurate și să poată beneficia în continuare de proprietățile lor”, precizează reprezentanții băncii.