Anunțul făcut miercuri de Selgros

Publicat: 23 07. 2015, 17:21

Clienții pot plasa comenzile prin platforma online, e-mail, prin telefon sau prin intermediul reprezentanților de vânzări, se arată într-un comunicat al Selgros.

Compania va introduce, în curând, și aplicația smartphone pentru comenzi, care va face și mai accesibil acest proces.

„Am constatat în ultima vreme o tendință tot mai accentuată în rândul proprietarilor și managerilor de unități HORECA, de a renunța să se mai ocupe personal de aprovizionare, preferând să își dedice aproape tot timpul miezului afacerii lor, bucătăria și servirea clienților. De aceea mulți aleg să se aprovizioneze de la firme de distribuție și să folosească timpul și resursele cheltuite pentru aprovizionare în eficientizarea afacerii lor. În condițiile în care în acest moment nu există în România o firma de distribuție care să poată oferi un sortiment atât de larg ca noi (peste 45.000 de articole) și pentru că putem folosi know-how din cadrul Holdingului TransGourmet, numărul 1 în Europa în distribuție, suntem siguri că putem valorifica această oportunitate de a ne extinde afacerile și pe acest canal de desfacere, asigurând clienților aceleași servicii excelente cu care i-am obișnuit și în magazinele staționare”, a declarat Adrian Dragomir, director distribuție Selgros Cash&Carry România.

Transportul se va efectua la temperaturi controlate pentru produsele proaspete, sub un control permanent al calității, notează retailerul.

Noul centru de distribuție este situat lângă magazinul Selgros din Pantelimon și beneficiază de un spațiu de 3.500 de metri pătrați, perioada de pregătire pentru lansarea serviciului de livrare fiind de trei luni.

Citește în continuare pe zf.ro.