Omul de afaceri Jean Valvis a ajuns cu brandul de apă minerală Aqua Carpatica pe rafturile unor lanțuri de magazine din Statele Unite ale Americii.
Antreprenorul elvețian de origine greacă a poziționat Aqua Carpatica peste Ocean ca un brand premium ca preț, care să concureze cu Evian sau San Pellegrino, scrie Ziarul Financiar.
Astfel, dacă brandul franțuzesc Evian costă 2,7 dolari sticla de 1,5 litri la raft, Aqua Carpatica are un preț de 2,99 dolari.
„De SUA mă ocup personal”, a explicat Valvis. „Prețul pe care l-am pus este o decizie clară de marketing, de poziționare. Noi vrem să fim un Rolls-Royce al apelor minerale”, a adăugat el.
Pe lângă piața din SUA, Valvis duce apa minerală în China, Japonia, Germania, Anglia, Spania și țările arabe, mai precizează sursa citată.
Totuși, omul de afaceri susține că Aqua Carpatica nu va fi vândut, așa cum a procedat cu apele minerale Dorna (vândute către Coca-Cola ) și lactatele LaDorna (vândute către Lactalis).
„Eu le-am promis copiilor mei că această afacere va rămâne în familie. Dar dacă am succes în SUA, poate după trei ani vând un pachet minoritar la bursa din New York”, a afirmat Jean Valvis.