Prima pagină » Economic » Auchan a deschis miercuri primul hipermaket Real rebranduit

Auchan a deschis miercuri primul hipermaket Real rebranduit

Auchan a deschis miercuri primul hipermaket Real rebranduit
Auchan România a deschis miercuri primul hipermaket Real rebranduit din cele 20 achiziționate de la grupul german Metro, investiția în reamenajare fiind de 2 milioane euro.

Auchan România a deschis miercuri primul hipermaket Real rebranduit din cele 20 achiziționate de la grupul german Metro, investiția în reamenajarea spațiului din Theodor Pallady  fiind de 2 milioane euro.

Magazinul are 10.000 de metri pătrați și cuprinde peste 50.000 produse.

Compania va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real în mai puțin de un an.

Tranzacția Auchan-Real a fost finalizată pe 12 septembrie, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între Grupul Auchan și Metro Group și a validării primite din partea Consiliului Concurenței, la sfârșitul lunii iulie.

Auchan România, în noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise și alte două în construcție, o suprafață netă de vânzare de 252.000 metri pătrați, peste 10.000 de angajați, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienți anual și o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.

Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privați din România și a doua rețea de comerț ca suprafață totală de vânzare la nivel național.

Potrivit deciziei Consiliului Concurenței de aprobare a tranzacției, Auchan România va aplica propriul model economic, care presupune și prețuri mai competitive pentru clienți, în hipermarketurile preluate de la Real, de la care va adopta însă sistemul logistic mai performant.

Tranzacția a fost autorizată cu condiția respectării unor angajamente asumate voluntar de părțile implicate pe două piețe relevante, respectiv Craiova și Târgu-Mureș. Astfel, pentru Craiova și Târgu Mureș, Auchan și-a luat angajamentul de a nu deschide sau achiziționa noi magazine pe o perioadă de cinci ani de la data autorizării concentrării și de a nu majora prețurile cu mai mult de 5% față de media prețurilor altor magazine din rețea pentru trei ani.

Citește și