„Transformarea magazinului Real în Auchan a durat 10 zile și a constat în modificări tehnice și comerciale (…) Pe o suprafață netă de vânzare de 7.000 metri pătrați, noul hipermarket Auchan Craiovița oferă locuitorilor o gamă de peste 50.000 de produse”, se arată într-un comunicat al companiei.
Acesta este al doilea hipermarket Auchan din Craiova.
Cu un program al deschiderilor de 3 magazine Auchan pe lună, compania urmează să finalizeze programul rebrandingului hipermarketurilor real la sfârșitul lunii aprilie. Magazinele rămase de remodelat sunt situate în Bacău, București – AFI Cotroceni, Deva, Galați, Târgu Mureș și Timișoara Nord.
Tranzacția Auchan-Real a fost finalizată pe 12 septembrie 2013, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între grupul Auchan și Metro Group și a validării primite din partea Consiliului Concurenței, la sfârșitul lunii iulie.
Anterior, retailerul a anunțat că va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real în mai puțin de un an, cu o investiție de 40 milioane euro.
Auchan România, în noua sa dimensiune, are 31 de magazine deschise și alte două în construcție, o suprafață netă de vânzare de 252.000 metri pătrați, peste 10.000 de angajați, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienți anual și o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
Compania devine, astfel, unul dintre cei mai mari cinci angajatori privați din România și a doua rețea de comerț ca suprafață totală de vânzare la nivel național.
În prezent, Auchan gestionează la nivel mondial 834 hipermarketuri integrate și 362 de centre comerciale și a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 62,1 miliarde euro, cu taxe.