Auchan deschide primul magazin la Sibiu după o investiție în remodelare de 2 milioane de euro
Auchan România va deschide, marți, primul magazin din Sibiu după o investiție de două milioane de euro în remodelarea fostului hypermarket Real, unitatea având peste 40.000 de produse expuse într-un spațiu de vânzare de peste 6.000 de metri pătrați, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Directorul de marketing al Auchan România, Tiberiu Dănețiu, a anunțat, luni, înr-o conferință de presă, că grupul va deschide, marți, la ora 10.00, primul magazin din Sibiu, după remodelarea fostului hypermarket Real.
Potrivit sursei citate, lucrările de remodelare au durat mai puțin de trei săptămâni și au constat în modificări tehnice și comerciale, precum reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătățirea confortului clienților, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor și introducerea comerțului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi și adaptate de produse la prețuri permanent mici și cu servicii utile pentru clienți.
Potrivit lui Tiberiu Dănețiu, remodelarea Auchan Sibiu a costat aproximativ două milioane de euro.
Potrivit datelor oferite de reprezentanții Auchan, magazinul din Sibiu se întinde pe o suprafață de vânzare de peste 6.000 de metri pătrați, oferind clienților o gamă de 40.000 de produse.
„Auchan Sibiu a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete, fabricație proprie: brutărie, patiserie, carmangerie și a acordat o atenție deosebită raioanelor de legume și fructe, dar și pescăriei, grație filierelor de aprovizionare românești și internaționale, integrând și punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii”, au precizat reprezentanții Auchan România.
Potrivit acestora, în domeniul nealimentar, Auchan Sibiu a extins substanțial raioanele destinate copiilor și bebelușilor (jucării, educație, îmbrăcăminte), parfumeria și îngrijirea personală, dar și cele destinate întreținerii casei.
Magazinul oferă peste 2.500 de produse marca proprie Auchan și peste 450 de produse alimentare și nealimentare vândute vrac, numeroase variante de condiționare mică și vânzarea la bucată.
Clienții hypermarket-ului vor avea la dispoziție cinci sute de locuri de parcare și 36 de case de marcat.
Până în prezent, Auchan a rebranduit două hipermarketuri Real din Capitală, Pallady și Vitan, unul în Brașov, unul în Oradea și unul în Constanța. Două dintre acestea au fost remodelate în formatul Auchan City.
Până la finalul acestui an, compania va deschide sub brand propriu și magazinul Real din Satu Mare, care a fost închis pentru remodelare din 17 noiembrie.
Anterior, retailerul a anunțat că va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real în mai puțin de un an, cu o investiție de 40 milioane euro.
Tranzacția Auchan-Real a fost finalizată pe 12 septembrie, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între grupul Auchan și Metro Group și a validării primite din partea Consiliului Concurenței, la sfârșitul lunii iulie.
Auchan România, în noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise și alte două în construcție, o suprafață netă de vânzare de 252.000 metri pătrați, peste 10.000 de angajați, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienți anual și o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privați din România și a doua rețea de comerț ca suprafață totală de vânzare la nivel național.
Potrivit deciziei Consiliului Concurenței de aprobare a tranzacției, Auchan România va aplica propriul model economic, care presupune și prețuri mai competitive pentru clienți, în hipermarketurile preluate de la Real, de la care va adopta însă sistemul logistic mai performant.
Tranzacția a fost autorizată cu condiția respectării unor angajamente asumate voluntar de părțile implicate pe două piețe relevante, respectiv Craiova și Târgu Mureș. Astfel, pentru Craiova și Târgu Mureș, Auchan și-a luat angajamentul de a nu deschide sau achiziționa noi magazine pe o perioadă de cinci ani de la data autorizării concentrării și de a nu majora prețurile cu mai mult de 5% față de media prețurilor altor magazine din rețea pentru trei ani.