Acesta este al doilea hipermarket Auchan din Pitești.
„Transformarea magazinului real în Auchan a durat 10 zile și a constat în modificări tehnice și comerciale. (…) Pe o suprafață netă de vânzare de 7.400 de metri pătrați, noul hipermarket Auchan Găvana oferă locuitorilor o gamă de 50.000 produse”, se arată într-un comunicat al companiei.
Cu un program al deschiderilor a câte 3 magazine Auchan pe lună, compania urmează să finalizeze programul rebrandingului hipermarketurilor real la sfârșitul lunii aprilie. Ultimele magazine rămase de remodelat sunt situate în Cluj-Napoca, Bacău, București – AFI Cotroceni, Craiova, Deva, Galați, Târgu Mureș și Timișoara Nord.
În ultima parte a anului trecut, Auchan a rebranduit șapte hipermarketuri real, dintre care două în Capitală, Pallady și Vitan, unul în Brașov, unul în Oradea, unul în Constanța, unul în Sibiu și unul în Satu Mare. Două dintre acestea au fost remodelate în formatul Auchan City.
Anterior, retailerul a anunțat că va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real în mai puțin de un an, cu o investiție de 40 milioane euro.
Tranzacția Auchan-Real a fost finalizată pe 12 septembrie 2013, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între grupul Auchan și Metro Group și a validării primite din partea Consiliului Concurenței, la sfârșitul lunii iulie.
Auchan România, în noua sa dimensiune, are 31 de magazine deschise și alte două în construcție, o suprafață netă de vânzare de 252.000 metri pătrați, peste 10.000 de angajați, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienți anual și o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privați din România și a doua rețea de comerț ca suprafață totală de vânzare la nivel național.
În prezent, Auchan gestionează la nivel mondial 834 hipermarketuri integrate și 362 de centre comerciale.