Proiecte de tip Coresi nu se pot face decât în orașele mari, din top zece, adică de peste 250.000 de locuitori, care creează în jurul lor un pol metropolitan cu o populație de minimum 500.000 de locuitori, la 60 de minute de mers cu mașina. Ne uităm la fiecare dintre ele și analizăm. Până în acest moment, Immochan nu a cumpărat un teren pentru a dezvolta un alt proiect de tip Coresi, dar vrem să identificăm orașul, zona, partenerii potriviți. Sunt optimist, sper să nu treacă trei ani până la o nouă inaugurare”, spune Diaconu.
Immochan a inaugurat, în urmă cu un an, Coresi Shopping Resort la Brașov și, are în plan, să reproducă acest tip de concept și în alte orașe, precum Iași, Cluj, Constanța, Craiova, Sibiu și Timișoara.
Grupul francez urmărește mai multe etape de extindere a proiectului Coresi din Brașov, care peste maximum opt ani va cuprinde și 60 de blocuri cu aproximativ 3.000 de locuințe, o investiție de 100 de milioane de euro.
În primul an de funcționare, Coresi Shopping Resort a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 60 de milioane de euro , de la cele 120 de magazine deschise în galerie, excluzând hipermarketul Auchan. În aceste 12 luni, mallul a avut în total opt milioane de vizitatori.