Biblioteca de business recomandată de Florin Talpeș tinerilor manageri
Astăzi literatura accesibilă se găsește din plin; uneori sunt și cursuri bune în România; dar există o sumedenie de platforme cu cursuri pe internet gratuite și foarte bune, gen Coursera, Edx, Udacity sau Udemy (ultimul nu e gratis, dar accesibil). Marketingul începe să devină o știință, fiind într-o evoluție foarte rapidă, care reprezintă un atu foarte puternic în fața competitorilor. Întrucât sunt multe teme care pot să pară că sunt 
într-un haos, greu de înțeles, și încă nu am văzut o colecție de cărți scoasă de un editor care să umple aceste sertare, recomand tinerilor să folosească un framework pentru marketing, de exemplu pragmatic marketing (dar sunt și altele), în care principalele probleme sunt puse ca într-o bibliotecă cu sertare, fiecare sertar adresând o temă-cheie, suma temelor-cheie acoperind în mare toate marile probleme legate de înțelegerea pieței și cum câștigi piața. Având imaginea de ansamblu, poți identifica rapid o problemă din viața reală și să treci repede la „cum o pot rezolva cât mai bine”.
Recomand unui tânăr întreprinzător să citească rapid cărți de bază de business, să aibă o mică bibliotecă (10-20 de cărți) pe teme profesionale de business, câte o carte în fiecare mare sertar/temă de business. Cu o investiție de 200 de dolari, poți avea bibliotecă cu cărțile de bază de referință pentru business.
Recomandările punctuale se regăsesc AICI.